Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، دکتر بهنام رضا مخصوصی گفت: این اتاق عمل دارای ۳ اتاق و ۵ تخت فعال است و با کفپوش‌های پلی اورتان آنتی استاتیک و آنتی میکروبیال، CSR استاندارد با تفکیک فضا‌های تمیز و کثیف، اتاق پروفیلاکسی استاندارد و ریکاوری مناسب آماده ارائه خدمات در فضایی مطلوب به بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این اتاق عمل دارای ۲۰ پرسنل بوده و عمل‌های جراحی فک و صورت در آن صورت می‌پذیرد از اعلام آمادگی این مرکز برای همکاری با پزشکان فوق تخصص پلاستیک و فک و صورت نیز خبرداد.
مدیر عامل بیمارستان امام خمینی (ره) با اعلام اینکه روزانه تعداد عمل‌های جراحی اتاق عمل شماره یک این مرکز در حدود ۱۰۰ عمل است، اظهار داشت: عمل‌های چشم، گوش، حلق و بینی و همچنین سوختگی در اتاق عمل شماره یک این مرکز آموزشی و درمانی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد.

در حکم مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملامنوچهر صادقی به مدت 2 سال به عنوان امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب گردید.

ماموستا ملامنوچهر صادقی پیش از این انتصاب، امام جمعه اهل سنت شهر ریجاب بود.

در مراسم معارفه امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی؛ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، حجت الاسلام میرعباس سالمیان، معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، احمد محمدی؛ مشاور مرکز اسلامی و شهرام بدخشی؛ مسئول امور روحانیون مرکز اسلامی استان کرمانشاه حضور داشتند.

گفتنی است که در حال حاضر ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی؛ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه می باشد و نماز جمعه مردم اهل سنت این شهر هر هفته در مسجد امام شافعی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • افزوده شدن ۱۱ دستگاه دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • آغاز حراج نوروزی شماره‌های رند همراه اول
  • امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • آماده‌باش مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز
  • آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • ارائه خدمات گردشگری سلامت در ۴۵ مرکز درمانی خراسان رضوی
  • پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار مرکز و موسسه درمانی کرمانشاه