Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:52:42 GMT

رونمایی از دو داروی جدید در اصفهان با حضور وزیر

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۳۹۹۶۰

رونمایی از دو داروی جدید در اصفهان با حضور وزیر

وزیر بهداشت در سفر خود به استان اصفهان، از دو داروی جدید شرکت داروسازی "رها" رونمایی کرد.

خبرگزاری میزان: وزیر بهداشت در سفر خود به استان اصفهان، از دو داروی جدید شرکت داروسازی "رها" رونمایی کرد.
 "لوترا" یکی از این دارو‌ها است که به صورت قطره استریل چشمی و برای درمان التهاب چشم، آلرژی فصلی، التهابات بعد از جراحی چشم، بیماری‌های ویروسی، التهابات عنبیه، قرنیه و پلک تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دارو که برای تقلیل التهاب داخل چشمی موثر است، از جمله دارو‌های استروئیدی جدید است که به علت نفوذ اندک به داخل چشم، قابلیت کمتری برای افزایش فشار داخل چشم دارد و به کاهش عوارض داخل چشمی دارو کمک می‌کند.

"آلکانف" نیز داروی جدید دیگری است که در این شرکت به صورت قرص پیوسته ۱۰ میلی اکی والان تولید و عرضه شده و از دسته دارو‌های ماده معدنی است.

"آلکانف" در مواردی مانند پیشگیری و درمان انواع سنگ‌های ادراری کاربرد دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IZ8

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • یک فایده جالب داروی کاهش وزن
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت