Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@03:04:44 GMT

شهادت، جریانی توقف‌ناپذیر + عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۱۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سردار سید هاشم غیاثی افزود: این مراسم در پاسداشت شهدای مدافع حرم و امنیت فارس برای نخستین بار در فارس و در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.
غیاثی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا فرهنگ مجاهدت و شهادت را کمرنگ کند، گفت: دشمنان از خون‌های پاک شهدا که در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی بر زمین می‌ریزند، واهمه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز حرم حضرت زینب (س) پایگاهی برای پرورش سربازان امام زمان (عج) شده است و اگر مدافعان حرم که دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حریم قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، نبودند شرایط ما اینگونه نبود.
سردار غیاثی ضمن گرامیداشت شهدای امنیت فارس، گفت: شهدای ما به خاطر هوشمندی، زمان‌شناسی و بصیرت در زمره مؤمنان صالح بودند که به میدان درگیری با دشمنان حق شتافتند و جان خود را نثار کردند.
وی به نقش رهبری در منطقه اشاره کرد و افزود: اندیشه‌ها و ایده‌هایی که دشمنان نظام و انقلاب در قالب تفکر تروریستی دنبال می‌کنند، هنوز از بین نرفته است و شرط توفیقات ما فقط و فقط تبعیت محض از مقام معظم رهبری است.
فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: ما معتقدیم که مقام معظم رهبری پرچم را به دست گرفتند و امروز یاران رهبری که همان یاران باوفای امام عصر (عج) هستند صف کشیدند و با وجود همین رهبری است که بسیار مقتدر هستیم.
وی ایران را لنگرگاه منطقه و برقرار کننده تعادل جهان اسلام در برابر استکبار دانست و افزود: امروز اگر توفیقاتی در علم و پیشرفت داریم، مرهون تفکر و حضور در میدان مقام معظم رهبری است و اگر در تحریم‌ها به توفیق‌های هسته‌ای رسیدیم و در تحریم نشکستیم و هسته‌ای شدیم همه به برکت وجود رهبری انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی پیام چنین یادواره‌هایی را تداوم راه شهدا دانست و افزود: کسانی که در راه خدا به شهادت می‌رسند در بهشت جاودان می‌شوند؛ زیرا خداوند مشتری شهداست.
وی افزود: علت شکست دشمنان، وحدت و ولایتمداری مردم است.
در این مراسم امام جمعه موقت شیراز  ولایت، مکتب، وحدت و ملت را چهارستون اصلی موفقیت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید در مقابل نفوذ دشمن هوشیار باشیم تا با استفاده از مباحث مختلف به اولویت‌های فرهنگی ضربه نزنند.
رضوی اردکانی بیان کرد: اصل اول دشمن تضعیف رهبری است و آن‌ها در پی تضعیف مکتب ما هستند و برخی روشنفکران نیز راه آنان را دنبال می‌کنند و اصل دوم دشمن ضربه به ملت است؛، زیرا آن‌ها حامیان انقلاب هستند و مأیوس کردن مردم از طریق وضع تحریم‌های اقتصادی نیز به همین علت صورت می‌گیرد.
در این یادواره که میزبان دو شهید گمنام بود از خانواده‌های ۸۲ شهید مدافع حرم و امنیت فارس تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است