Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - جوزف بلاتر، رئیس سابق فیفا از کاندیداتوری مراکش برای جام جهانی 2026 حمایت کرد.

به گزارش وبسایت نود، بلاتر در پیغامی که اخیرا در توئیتر منتشر کرده نوشته است:" برای جام جهانی 2026 باید بگویم که فیفا از سال 2002 با کاندیداتوری اشتراکی مخالف است (در سالهای 2010 و 2018 نیز چنین درخواست هایی داشتیم) مراکش میزبان منطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانش رسیده که جام جهانی به قاره آفریقا برگردد."

مراکش برای میزبانی جام جهانی با آمریکا، مکزیک و کانادا رقابت می کند. در حقیقت برای اولین جام جهانی 48 تیمی این سه کشور می خواهند برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در سه کشور مختلف برگزار شود. میزبان جام جهانی در ماه ژوئن مشخص خواهد شد .

در طول تاریخ قاره آفریقا فقط یک بار میزبان جام جهانی بوده است. مسابقات آفریقای جنوبی در سال 2010 با قهرمانی اسپانیا به اتمام رسید. استقبال خوب مردم آفریقا از آن مسابقات باعث شده که فیفا از برگزاری دوباره مسابقات در این قاره استقبال کند.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بررسی فرصت‌ها، موانع و راهکار‌های توسعه روابط اقتصادی با آفریقا با تبیین اهمیت و جایگاه آفریقا در سیاست خارجی ایران، این قاره را سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های ایرانی و به‌ویژه یزدی توصیف کرد. 


محمد علی شاه حسینی افزود: ظرفیت بازار آفریقا را می‌توان به‌عنوان بازاری بکر و پراهمیت شمرد که با رفع موانع زیر ساختی و لجستیکی، معرفی ظرفیت‌ها و نزدیک‌شدن تجار یزدی و آفریقا و تسهیلات تبادل مالی و حضور مؤثر در بازار‌های هدف و اراده تجار و دولت‌ها می‌تواند جهش روابط تجاری یزد و آفریقا را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: توسعه بازرگانی و صادرات، بهره‌گیری از معادن پرارزش این قاره و همچنین زمین‌های کشاورزی حاصلخیز جزو منافع اقتصادی ارتباط با کشور‌های آفریقایی است و از سوی دیگر هم می‌توانیم با حضور در این کشور‌ها اقتصاد استان و حتی کشور را تقویت کنیم.

این نشست با هدف تبادل نظر و هم‌افزایی بخش‌های دولتی و خصوصی برای رونق بخشیدن هر چه بیشتر به روابط اقتصادی ایران با کشور‌های آفریقایی و کمک به افزایش صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی به این قاره انجام شد.

دیگر خبرها

  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا
  • برگزاری اجلاس آفریقا در تهران؛ ۷ اردیبهشت
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم