Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@23:35:37 GMT

تقابل جبهه حق و باطل متفاوت از گذشته است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۰۷۶

تقابل جبهه حق و باطل متفاوت از گذشته است

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: تقابل بين جبهه حق و باطل در شرايط امروز با دوران گذشته تاريخ اسلام متفاوت است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسلمين علي سعيدي روز پنجشنبه در آيين بزرگداشت سومين روز تدفين شهيد گمنام در حوزه علميه رضويه بيرجند افزود: اولين تفاوت در دايره اين تقابل است که اينقدر در زمان پيامبر اسلام (ص) و ائمه معصومين (ع) گسترده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: امروز يک طرف انقلاب اسلامي ايران، ارائه رهبري معظم و امام راحل و جبهه اي از مظلومان شرق و غرب آسيا در برابر جبهه اي از کفر و شرک و نفاق قرار گرفته لذا باري که بر دوش ماست، سنگين تر از هر دوره اي است.
وي با اشاره به تفاوت ديگر تقابل حق و باطل در شرايط امروزي گفت: تا زمان امام حسن عسکري (ع) توالي رهبران الهي از آدم تا خاتم بوده يعني طي اين دوران خداوند 124 هزار رهبر و بعد از دوران نبوت هم 11 امام معصوم را براي هدايت بشر فرستاده است.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: اين در حالي است که از زمان امام حسن عسکري، توالي رهبران عوض شده و تا آن زمان رهبران به دنبال مردم بوده اند اما الان بايد مردم به دنبال رهبري باشند.
وي يادآور شد: خداوند زمينه را براي هدايت بشر آماده کرده اما انسان با وجود 124 هزار رهبر نتوانست بفهمد فلسفه بعثت پيامبران و ائمه چيست و اکنون انسان بايد بداند تا وقتي که تحول همه جانبه اي بوجود نيايد آخرين حجت خدا ظهور نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي گفت: امروز بار سنگيني بر دوش حوزه هاي علميه و طلاب در رفع موانع و فراهم کردن زمينه ظهور امام زمان (عج) وجود دارد که بايد در اين راستا تلاش کنند.
وي بيان کرد: اراده خداوند بيش از يکهزار و 200 سال است که حجت حق را سرپا نگه داشته است و هم اکنون بايد اراده مردم براي زمينه سازي ظهور امام عصر (عج) محقق شود.
وي گفت: امروز بايد خلق الله به دنبال رهبر و امام عصر (عج) باشند تا جايي که اگر از آسمان موشک هم ببارد دست از حمايت رهبر و امام زمان بر ندارند.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز امام زمان بايد وارد قلب مردم شود و تنها با سر دادن دعاي فرج، ايشان ظهور نمي کنند و تا در قلب مردم تحول ايجاد نشود خدواند آخرين حجت خود را در اختيارشان قرار نمي دهد.
وي با بيان اينکه اگر بيداري نباشد ممکن است انقلابي ترين مردم هم گرفتار برخي مسائل شوند يادآور شد: بيش از 98 درصد مردم به جمهوري اسلامي راي دادند اما کساني که الان عقب نشيني کردند مي گويند برداشت ما از جمهوري اسلامي اين نبود و بناست اتفاقات ديگري بيفتد البته مشکلاتي هم در جامعه وجود دارد اما نبايد بگوييم ما در شعب ابي طالب هستيم.
سعيدي با بيان اينکه از ابتداي انقلاب تاکنون تحولات و پيشرفت هاي زيادي در کشور داشته ايم افزود: 200 هزار شهيد در راه انقلاب داديم و فردا از تک تک ما سئوال مي شود شما براي انقلاب چه کرديد.
وي گفت: امروز افرادي به خاطر برخي کمبودها صدايشان بلند است و ما طبقه ضعيف را قبول داريم و بايد به آنها مي رسيديم اما طبقه اشراف و سرمايه دار که جديد درست شد، اين انقلاب را جاهاي ديگري کشاند.
وي اضافه کرد: يکي از مقاطعي که اراده حق و باطل در تقابل قرار گرفت در عصر بني عباس و لحظه تولد امام عصر (عج) بود و براساس شواهد تاريخي و روايي در عصر پيامبر اسلام (ص) و ائمه معصومين به پديده مهدويت به عنوان آخرين حجت خدا اشاره شده که يک رجل الهي پا به عرضه وجود مي گذارد و بساط ظلم و جور را بر مي اندازد.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: مقطع ديگري که تقابل حق و باطل و اراده خدا در برابر اراده بندگان عصيانگرش قرار گرفته، امروز است و در شرايط امروزي پوشيدن لباس مقدس طلبگي و روحاني رسالت عظيمي براي تحقق انقلاب حضرت حجت دارد.
اين آيين همزمان با سالروز شهادت آيت الله محلاتي روز قشر بسيج طلاب و روحانيون در حوزه علميه رضويه بيرجند برگزار شد.
پيکر مطهر 12 شهيد گمنام دوران دفاع مقدس روز سه شنبه (يکم اسفند) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در نقاط مختلف استان خراسان جنوبي از جمله يک شهيد در حوزه علميه بيرجند تشييع و به خاک سپرده شد.
6054*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب

در نشست همفکری و همدلی منتخبان مجلس دوازدهم بیش از ۱۵۰ نماینده حضور یافتند که تصاویری از وحدت و اقتدار نیروهای انقلابی برای حل مشکلات کشور را به ثبت رساند.

دریافت 36 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل شرافت و شرارت هستیم