Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتخابات؛ مراجعه به آرای عمومی بود تصریح کرد: شما که اعتماد مردم را در انتخابات جلب کردید امروز باید بگویید در برابر اعتمادی که مردم به شما کردند در این چند سال چه کرده‌اید.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی در چهارمین همایش بین المللی «تحجر و اسلام آمریکایی» در مشهد گفت: راه دشمن برای انصراف ملت از مقاومت «فتنه زرد» است، یک ضلع فتنه زرد، این است که مسائل دسته چندم جای مسائل اصلی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تحرکات دو، سه روزگذشته توجه کنید، وقتی که یک سخنرانی به هم می‌خورد چه جنجالی برپا می‌کنند و تعابیری مثل «چماق به‌دست‌ها»، «نیروهای سرخود» و ... را مطرح می کنند اما اگر بهترین جوانان این مملکت توسط بدترین رفتارهای داعشی شهید و مجروح شوند، در رسانه‌هایشان حتی به این موضوع اشاره هم نمی‌کنند و حتی‌ به لحاظ حرفه‌ای نیز آن خبر را منتشر نمی کنند. این چه حرکتی است که این‌گونه سعی در پوشاندن و سانسور حقایق انقلاب دارد؟ هم اقتدارش را سانسور می‌کند، هم مظلومیتش را.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه «نباید سبک ‌زندگی ما معطوف به انتخابات باشد»، گفت: حرکت سیاسی انقلابی مبتنی بر اسلام ناب، «مستمر و همیشگی» است. همین الان می‌بینید که برخی وارد انتخابات می‌شوند و قدرت را هم به‌دست می‌آورند ولی می‌گویند این کافی نیست و من باید اختیارات بیش‌تر داشته باشم! و مراجعه به آرای عمومی را مطرح می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: انتخابات مراجعه به آرای عمومی بود. شما که اعتماد مردم را در انتخابات جلب کردید امروز باید بگویید در برابر اعتمادی که مردم به شما کردند در این چند سال چه کرده‌اید. قبل از آن که شما مراجعه به آرای عمومی را مطرح کنید، انتخابات خود مراجعه به آرای عمومی است، لذا بگویید در برابر اعتماد مردم و مراجعه به آرای عمومی چه کردید؟

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی مقام معظم رهبری کسی را در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می کند برای آن است که آن فرد نظراتش را بگوید و در آن بستر به رهبری کمک کند برای اصلاح امور. نمی‌شود سکوت کنید، گاهی در جلسات باشید، گاهی نباشید، آنجایی که باید حضور داشته باشید حضور نداشته باشید و بعد در نهایت مدعی هم بشوید.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفندماه با خبر جنجال برانگیز زمین خواری در حوزه علمیه ازگل به پایان رسید، ماجرایی که یک سر آن به امام جمعه موقت تهران می رسید. براساس اخباری که طی یک ماه اخیر منتشر شده است، حوزه علمیه امام خمینی در ازگل تهران که تحت تولیت کاظم صدیقی است، باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر با قیمت نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان داشته که اسناد مالکیت آن به نام شرکتی تازه تاسیس به نام «مؤسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم» گردیده بود.

ماجرا آنجا عجیب تر می شود که مالکان این شرکت کاظم صدیقی، پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است. کاظم صدیقی به فاصله کوتاه از افشای این زمین خواری در نامه ای به دادستان اصل ماجرا را تایید کرد اما گفت از این ماجرا بی اطلاع بوده و امضایش جعل شده است.

حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران نیز با صدور بیانیه‌ای اما ابعاد جدیدی را مطرح و اعلام کرد؛ با توجه به فراهم نبودن شرایط و امکانات، این مهم به تأخیر افتاد تا اینکه در آبان‌ماه ۱۴۰۲، فردی که سال‌ها امین مجموعه حوزه بوده و خدماتی به حوزه داشت، مامور انجام کار می‌شود، اما در فرآیند ثبت اساسنامه، امضای تولیت محترم و برخی دیگر از اعضا جعل و اساسنامه‌ای با عنوان «غیرتجاری»، اما با شرح وظایف تجاری و با سهام افراد حقیقی، برای این موسسه تنظیم و ثبت می‌گردد. بعد از ثبت موسسه مذکور با عنوان «موسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم»، تولیت حوزه با اعتماد به فرد مذکور در تنظیم اساسنامه بر مبنای توافقات و خط مشی تعریف شده، با حضور در دفترخانه، سند بخشی از زمین حوزه را به موسسه مذکور منتقل نموده و آن را امضاء می‌نماید.

بعد از اطلاع از تخلفات صورت گرفته در تحریف اساسنامه و جعل امضاء، دستور بازگشت زمین به حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اما درحالی که ابهامات پیرامون این زمین خواری همچنان باقیست،بسیاری حضور کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه را تا روشن شدن ابعاد ماجرا غریب می دانستند اما در اتفاقی عجیب روز ۵ شنبه ستاد نماز جمعه خبر از حضور صدیقی در نماز جمعه ۲۴ فروردین داد. نماز جمعه ای که در نهایت با حضور کمرنگ نمازگزاران برگزار شد.

این تصمیم ستاد نماز جمعه و حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه نقدهایی را سبب شد، و البته برخی نیز از این تصمیم دفاع کردند.

دهن کجی به مردم با یک تصمیم؟!

احمد زیدآبادی‌ در واکنش به این تصمیم نوشت: «به فرض بی‌گناهی آقای صدیقی، او حداقل در مظان اتهام و مورد حساسیت شدید جامعه است. با یک محاسبه دم‌دستی به نفع خود او هم نیست که در مقابل انظار عمومی به عنوان خطیب جمعه حاضر شود. ‌اگر غرض از دعوت او برای اقامه نماز جمعه، تبرئه او از اتهام‌های مطرح‌شده باشد، نه فقط بی‌اثر است، بلکه افکار عمومی آن را به عنوان دهن‌کجی نسبت به خود تلقی می‌کنند.»

همچنین، محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد:« اگر ستاد نمازجمعه دلش به حال نمازجمعه و دین داری مردم می سوخت، به آقای صدیقی توصیه می کرد تا تعیین تکلیف توسط مراجع ذیصلاح نماز نخواند. آسمان به زمین نمی آمد . به نفع خود آقای صدیقی هم بود.»

دانیال معمار سردبیر روزنامه اصولگرا اما از این حضور استقبال کرد.

دونگاه متفاوت نمازگزاران به ماجرای ازگل و کاظم صدیقی

واکنش نمازگزاران به این تصمیم نیز جالب توجه است، انصاف نیوز پیشتر و آن زمان که هنوز زمزمه عدم حضور صدیقی در نماز جمعه مطرح بود، در گزارشی نوشته بود؛«یکی از نمازگزاران (۱۰ اسفند) که در بلوار کشاورز در حال رفتن به نماز جمعه بود در پاسخ به این سوال که «نظرتان درباره ماجرای پیش آمده برای آقای صدیقی چیست؟»، گفت: ما که خیلی تعجب کردیم و من شخصا دیگر بعد از این ماجرا پشت ایشان اصلا نماز نمی‌خوانم؛ اگر ایشان بیاید من نمازم را فرادا می‌خوانم؛ حتی به دفتر آقا هم تلفن کردم و این مسئله را گفتم؛ بالاخره شبهه‌ای در خصوص ایشان پیش آمده و تا حل نشود، من احساس خوبی نخواهم داشت.»

برخی نمازگزاران نیز نظری دیگر دارند. یکی از این نمازگزاران که روز گذشته در دانشگاه تهران حضور داشته به هم میهن می گوید؛ «من چنین چیزی نشنیدم، هر روز اخبار را نگاه می‌کنم، نه شبکه یک و نه شبکه خبر چیزی درباره حاج آقا نگفتند. مگر می‌شود فسادی انجام شود اما صداوسیما درباره آن حرف نزند؟ اینها حرف غربی‌هاست.»

* در جدول زیر واکنش ها به حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه را بخوانید؛

ردیف

اسامی/ سمت

اظهارات

۱

عباس عبدی/ فعال سیاسی اصلاح‌طلب

* ادامه امامت جمعه آقای صدیقی معنای روشنی دارد. این که آنچه افشا شده از نظر آقایان هیچ چیز جدیدی نیست همه موارد را می‌دانستند یا این رفتار را ناقض عدالت به عنوان شرط امامت جمعه نمی‌دانند. طبعا سایر ائمه جمعه تهران و کشور هم با چنین گزاره‌هایی هماهنگ هستند.

۲

مهران صولتی/ جامعه شناس

*حضور بسیار اندک نمازگزاران در نماز جمعه ۲۴ فروردین نشان داد که دست اندرکاران برپایی این مراسم نه تنها جامعه بلکه طرفداران خود را نیز نشناخته اند. اگر تاکنون اتخاذ تصمیماتی مانند حجاب اجباری و فیلترینگ اپ های موبایلی تنها مقاومت اکثریت ایرانیان را برانگیخته بود دعوت از صدیقی به اقامه نماز جمعه هم در عمل نارضایتی بسیاری از مخاطبان همیشگی این مراسم را در پی داشته است.

۳

عبدالرضا داوری/ مشاور سابق احمدی‌نژاد

*در ابرشهر ۹ میلیونی تهران، فقط ۱۴۲ نمازگزار تا پایان خطبه اول کاظم صدیقی، در نمازجمعه امروز حضور یافته اند. یعنی از بین هر ۵۰ هزار شهروند تهرانی بالای ۱۵ سال، فقط یک نفر در نمازجمعه به امامت کاظم صدیقی حاضر شده است؛ حتی حزب اللهی‌ها و مذهبی‌های سنتی هم به امامت صدیقی معترضند.

۴

احمد زیدآبادی/ فعال سیاسی اصلاح طلب

*به فرض بی‌گناهی آقای صدیقی، او حداقل در مظان اتهام و مورد حساسیت شدید جامعه است.

با یک محاسبهٔ دم‌دستی به نفع خود او هم نیست که در مقابل انظار عمومی به عنوان خطیب جامعه حاضر شود.

*اگر غرض از دعوت او برای اقامهٔ نماز جمعه، تبرئهٔ او از اتهام‌های مطرح‌شده باشد، نه فقط بی‌اثر است، بلکه افکارعمومی آن را به عنوان دهن‌کجی نسبت به خود تلقی می‌کنند.

بنابراین، چنین تصمیمی چنان آشوبی در اذهان مردم ایجاد می‌کند که پس از آن، نه می‌توان فرد بی‌گناهی را از اتهام غیرمستند تبرئه کرد و نه می‌توان گناهکاری را بر اساس مستندات محکمه‌پسند محکوم دانست.

*به نظر می‌رسد عده‌ای عزم‌شان را جزم کرده‌اند که هیچ اعتباری برای هر امر معتبری باقی‌ نگذارند!

۵

محمدعلی ابطحی/ فعال سیاسی اصلاح طلب

*نماز جمعه مظهر معنویت است و امام جمعه باید عادل باشد. در عدالت آقای صدیقی، حداقل در افکار عمومی تردید ایجاد شده بود. اصرار به حضور ایشان، کار را بیشتر از همه بر متدینان ونمازخوانان دشوار می کند. خواهی نخواهی متدینان در نگاه جامعه و خانواده هاشان ممکن است به عدم حساسیت به مسایل مالی متهم شوند و این ظلم به آنها است.

* اگر ستاد نمازجمعه دلش به حال نمازجمعه و دین داری مردم می سوخت، به آقای صدیقی توصیه می کرد تا تعیین تکلیف توسط مراجع ذیصلاح نماز نخواند. آسمان به زمین نمی آمد . به نفع خود آقای صدیقی هم بود.

۶

اکبر اعلمی/ فعال سیاسی اصلاح طلب

*دیگه بعضی‌ها، چگونه باید «دهن‌کجی» خود نسبت به افکار عمومی، حمایت تمام‌قد از کاظم صدیقی و منظورشان از «برخورد مهربانانه» را نشان بدهند؟! آیا هنوز هم در مورد جایگاه و نقش افکار عمومی و شعار «فسادستیزی» نزد بعضی‌ها و نیز میزان نفوذ پایداری‌ها بر مقدّرات کشور، تردید دارید؟ گرچه حضور اندک نمازگزاران در نمازجمعه تهران به امامت کاظم صدیقی، حامل پیام شایسته و بایسته‌ای به آنهاست، اما باتوجه به نقش افکار عمومی نزد این فرقه، به نظر نمی‌رسد که آنها به این‌گونه واکنش‌ها تره خرد کرده و کمی به خود آیند!

۷

محسن برهانی/ حقوقدان و عضو هیات علمی سابق دانشگاه تهران

*شایعه‌ای دروغین علیه حاکم مصر (قیس بن سعد عباده) منتشر شد. حضرت علی (ع) به احترام افکار عمومی و به‌رغم غیرواقعی بودن مطلب، وی را عزل نمودند، اما اینجا نه عزلش می‌کنند و نه محاکمه‌اش. حتی به طرف نمی‌گویند چند هفته‌ای در نماز جمعه، خطبه نخوان!

۸

رحمت‌الله بیگدلی/ فعال سیاسی اصلاح طلب

*چرا باید کاری کرد که نمازهای جمعه پُرشور و میلیونی تبدیل به نمازجمعه امثال کاظم صدیقی شود؟! نمازجمعه تهران در زمین فوتبال غیراستاندارد دانشگاه تهران برگزار می‌شود. یک زمین استاندارد فوتبال بزرگسالان برای مسابقات بین‌المللی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ متر طول و ۶۴ تا ۷۳ متر عرض (۸۰۳۰ مترمربع) و زمین غیربین‌المللی ۹۱ متر طول و ۴۵ متر عرض دارد. زمین فوتبال محل برگزاری نمازجمعه تهران در بهترین فرض ۴۰۹۵ مترمربع است. در صورت حضور گسترده مردم حدود ۴۱۰۰ تا ۸۰۰۰ نفر در محل اصلی نماز جمعه تهران جا می‌شوند. عکس‌ها و فیلم‌های نماز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ به امامت کاظم صدیقی حاکی از قلت حضور مردم در نماز جمعه است به‌طوری‌که محل اصلی نماز جمعه هم پُر نشده است! چرا باید کاری کرد که نمازهای جمعه پُرشور و میلیونی حضرات آیات سید محمود طالقانی و حسینعلی منتظری تبدیل به نمازجمعه خلوت امثال کاظم صدیقی شود؟!

*حال که ‎کاظم صدیقی را به مقام آیت‌اللهی ارتقا دادید و او را امام جمعه امروز تهران کردید، ‎علیرضا پناهیان را هم سخنران پیش از خطبه می‌کردید تا مشت محکمی به دهان همه کسانی بزنید که معتقدند دروغگویی گناه کبیره و موجب سقوط عدالت است و رسول خدا (ص) و امام علی (ع) را ‎گوشت ‌تلخ نمی‌دانند!

۹

عطاءالله مهاجرانی/ وزیر ارشاد دولت اصلاحات

رسول اکرم محمد مصطفی سلام الله علیه به روایت قرآن مجید، سخن مردم را می شنید و گوش خوبی بود! قل اذن خیر لکم

صدای مردم را بشنوید شرط امامت جماعت عدالت است و اینکه خلاف مروت عمل نکند. لج نکنید! طعم لجاجت را در انتخابات مجلس چشیدید. .سقف رأی منتخبان تهران را با ۳۴ سال پیش قیاس کنید!

۱۰

رضا رشیدپور/ مجری سابق تلویزیون

*شاید اصولا« افکار عمومی» را به رسمیت نمی شناسند و گرنه این حد از لجاجت با آن خنده دار است.

۱۱

روزنامه فرهیختگان

*سپردن تریبون نمازجمعه به آقای صدیقی به‌عنوان فردی که اخبار او در چند روز اخیر حاشیه‌برانگیز شده است باعث شده عقلانیت پشت این تصمیم به چالش کشیده شده و این سوال به وجود بیاید که آیا متولیان برای برگزاری نمازجمعه به‌عنوان یک رویداد سیاسی-اجتماعی اتفاقات فرامتنی که در فضای اجتماعی و سیاسی رخ می‌دهد را نیز مورد توجه قرار می‌دهند یا احیانا دچار روزمرگی شده و بدون توجه به پیامدها اجتماعی صرفا به برگزاری مراسم و ادای تکلیف هفتگی می‌اندیشند.

*در نظر نگرفتن فضای اجتماعی باعث می‌شود تا جایگاه نمازجمعه در نظر مردم رنگ باخته و از میزان اقبال عمومی برای شرکت در آن کاسته شود. اگر برای جایگاه اجتماعی نمازجمعه اهمیت قائل باشیم نمی‌توانیم از کاهش جمعیت مشارکت‌کنندگان در آن ساده عبور کنیم. از آنجایی که پیدا کردن جایگاهی موثر در اجتماع بدون در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی غیرممکن است این توقع وجود دارد که عوامل برگزارکننده نمازجمعه برای افزودن بر میزان مخاطبان این اقتضائات را نیز در نظر بگیرند. با انتخاب آقای صدیقی به‌عنوان امام‌جمعه آن هم پس از جنجال‌های رسانه‌ای که یک ماه بیشتر از آغاز آن نگذشته آیا می‌توان مدعی شد که اقتضائات اجتماعی در مناسبات لحاظ شده‌اند؟

*اینکه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آیت‌الله صدیقی را قبل از نهایی شدن پرونده اخیر به‌عنوان امام‌جمعه برگزیند باعث می‌شود تا بخشی از افکار عمومی نسبت به اجرای عدالت درمورد ایشان بی‌اعتماد شود. چنین مساله‌ای به شخصیت آیت‌الله صدیقی نیز آسیب می‌زند؛ چراکه اگر دادگاه ایشان را مبرا بشناسد رسانه‌های معاند برای غیرمعتبر شمردن رای دادگاه بسیج شده و این‌گونه برای جامعه تصویرسازی می‌کنند که رای صادرشده ناشی از معادلات سیاسی پشت‌پرده است.

*از سوی دیگر چنین اقداماتی ممکن است عوامل قضایی بررسی‌کننده را نیز تحت فشار قرار دهد؛ چراکه دوقطبی به‌وجودآمده باعث می‌شود در هر صورت بخشی از جامعه درنهایت به رای صادرشده خدشه وارد کنند. اگر رای به ضرر آقای صدیقی باشد بدنه حامیان قانع نمی‌شوند و اگر به نفع ایشان باشد اتهام‌زنی‌ها شروع می‌شود.

۱۲

سایت تابناک

*تا کی نظام و انقلاب اسلامی مردم ایران که محصول صدها هزار شهید و جانفشانی میلیون‌ها انسان مخلص و ایثارگر است، بابت سهل‌انگاری و تخلفات اطرافیان برخی از مسئولان باید زیر سوال برود و هزینه‌ی این کوتاهی‌ها شود؟ هر مقام مسئولی باید بداند، جایگاهی که در آن قرار گرفته زیر ذره‌بین و قضاوت دائم افکار عمومی است و حساسیت و مراقبت صدچندان را می‌طلبد و هیچ توجیهی برای کوتاهی‌ها پذیرفته نیست و اگر هم تخلفی رخ داد با توسل به معاذیر و توجیهات بدتر از گناه سعی نکند با فرافکنی اذهان جامعه را منحرف نماید، زیرا در دوران فعلی تصور اینکه مردم آگاه ایران را می‌توان گمراه نمود گناه بسیار نابخشودنی خواهد بود.

*ستاد نماز جمعه به چه مجوزی حیثیت این گران سنگر انقلاب را برای توجیه عمل ناشایست وخلاف بین یک نفر چوب حراج می زند آیا دست درازی به اموال عمومی حتی اگر باز پس هم گرفته شود که آنهم با فشار افشاگری بود تخلف نیست ؟و آیا همین حداقل مجازات ممنوعیت امام جماعت و جمعه مومنین را هم نباید اعمال کرد؟ آیا قانون و شرع برای دست درازی به بیت المال بجز باز پس گرفتن اموال هیچ مجازاتی در نظر نگرفته؟یا برای بعضی در نظر گرفته وبرای بعضی نگرفته ؟اینکه مدعی العموم در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باید پاسخ بدهد اما انتظار می رفت ستاد نماز جمعه تهران اعتبار نماز جمعه را که صحن مطهرش به خون شهدا مزین است را قربانی رفیق بازی نمی کردند.

۱۳

دانیال معمار/سردبیر روزنامه همشهری

*{پیش از اقامه نماز}: نماز جمعه به امامت آیت الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می شود. الحمدالله

۱۴

روزنامه هم میهن

*نمازجمعه دیروز تهران، در حد نماز جماعت یک مسجد متعارف بود.

*آقای صدیقی ضمن عذرخواهی از مردم به علت غفلت خود، از کسانی که به دفاع از او برخاستند نیز تشکر کرد! درحالی‌که هنوز حقیقت ماجرا بیان نشده است و آنچه گفته شده، منطبق بر اسناد منتشرشده نیست.

*ستاد نمازجمعه نیز باید تا تعیین‌تکلیف نهایی پرونده از دعوت وی استنکاف می‌کرد. چون دعوت از او به نتیجه رسیدگی قضایی مربوط است. ضمن اینکه در هرگونه رسیدگی اثرگذار است. البته خود او هم نباید می‌پذیرفت؛ ولی شاید فکر کرده‌اند که با آمدن او به امامت جمعه، ذهن مردم به‌سوی مثبت تغییر خواهد کرد. درحالی‌که چنین تصوری باطل است و با این کار اعتبار نمازجمعه در ردیف اعتبار امام‌جمعه تنزل خواهد کرد و نه برعکس.

*این نحوه رفتار با نهادهای برآمده از انقلاب نوعی اتلاف سرمایه‌های نهادی است و این تصور را ایجاد می‌کند که چنین رفتارهایی نزد ائمه‌جمعه برای منصوب کنندگان آنان امری پذیرفته شده است و موجب خللی در عدالت امام جماعت و جمعه و افراد نمی‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894591

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول
  • کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا