Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای قوای مجریه و مقننه در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا.. عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند. به گزارش بلاغ، روسای قوای مجریه و مقننه در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا.. عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی پیامی درگذشت حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت‌الله عبوری را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه ایثار مرحوم حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا... عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس موجب تالم و تاثر شد.

این پدر مقاوم و صبور، با ایمانی راسخ به آموزه‌های اهل بیت(ع) و مکتب عاشورا، فرزندان غیوری پرورش داد که با شهادت فی سبیل الله، به فرهنگ ایثار و جهاد تجلی بخشیدند.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور مازندران و به ویژه خانوادۀ محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با شهیدان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


لاریجانی درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت پدر شهیدان حجت‌الله، ابوالقاسم و محمدعلی عبوری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج حسن عبوری پدر شهیدان حجت الله، ابوالقاسم و محمدعلی عبوری موجب تاسف و تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم برای آن مرحوم که اینک در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

*پیام تسلیت رحمانی فضلی
همچنین وزیر کشور طی پیامی درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت:

در متن پیام رحمانی فضلی آمده است: « با کمال تأسف و تأثر ضایعه درگذشت حاج حسن عبوری پدر سه شهید حجت‌‎الله، ابوالقاسم و محمدعلی عبوری را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.» کد مطلب: 350847  

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست

    روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند آمار دقیقی از اشتغال در تعاونی‌های میاندورود نیست درآمد 5 هزار میلیارد تومانی در مازندران باید تحقق یابد معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران معارفه شد بارش برف در ارتفاعات هراز و کندوان/ یک‌طرفه شدن محور کندوان تحقق 74 درصدی سهمیه اشتغال در جویبار باز هم لغو جلسه و باز هم بلاتکلیفی! تولید سرمایه اجتماعی در سایه انسجام واکنش امام‌جمعه و فرماندار جویبار به زمین‌خواری در سواحل + عکس نوشت بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست تصاویر برفی روستای نیاک لاریجان   آمل، برای عابران پیاده جایی ندارد! کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران عقب مانده در رساندن جامعه به عدالت هستیم/ 97، سالی با برنامه برای مدیران تنکابنی افتتاح پروژه آب شیرین‌کن گلوگاه پس از سال‌ها انتظار پنجمین جشنواره ملی گل و گیاه در بابل افتتاح شد+ تصاویر اعزام سومین گروه جهادی از میاندورود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه+ تصاویر پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج تشییع باشکوه دو شهید گمنام در سیمرغ   تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد محمودآباد    

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

عزاداری عاشقان فاطمی در بابل  

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

جان‌باختن تعدادی از هموطنان مازندرانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری

مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در سوادکوه  

تساوی خانگی نساجی ماندران مقابل اکسین البرز  

عرضه بسته‌بندی برنج در مازندران از سال 97/ واردات برنج نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است

پدر شهيدان عبوری به فرزندان شهيدش پيوست

پیکر پاک پدر شهیدان "عبوری" در ساری تشییع شد  

حماسه عاشقی مردم بابل در آیین تشییع ۲ شهید گمنام  

 

تغییر هم‌زمان 3 مدیر در جهاد کشاورزی مازندران

 

برخورد دور از انتظار فرماندار نکا با مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 +عکس و فیلم  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام محمد علی انصاری، مجید انصاری و حمید انصاری در پی درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، سرکار حاجیه خانم معصومه حائری یزدی بدین شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

بیت شریف و مکرّم حضرت امام خمینی  (رضوان الله علیه)

و بیت معژّز و محترم آیت الله شهید حاج آقا مصطفی خمینی  (اعلی الله مقامه)

ضایعه رحلت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، سرکار حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب نهایت تأثر و اندوه عموم علاقمندان این خاندان شریف و پیروان حضرت امام خمینی (س) گردید.

بانوی فاضله و پرهیزکار و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و نوه حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی، موسس حوزه علمیه قم، علاوه بر مراتب فضل و کمالات مکتسبه شخصیه و افزون بر شرافت نسبی و سببی وابستگی به بیوت شریف آیات عظام: حائری یزدی، حجت کوه کمره ای و خمینی، شخصا نیز در مسیر مبارزات آزادیبخش ملت ایران و نهضت امام خمینی بهره مند از فیوضات معنوی فراوانی در همراهی با کاروانسالاران انقلاب اسلامی بوده است.

تحمل رنجهای دوران مبارزه در خاندان امام خمینی و تحمل توأم با نهایت شکیبائی در دشواریهای فراوان زندگی در غربت و هجرتهای مکرر؛ گذر صبورانه از دوران همراهی در تبعید 14 ساله همسر و فرزندان؛ تحمل داغ التیام ناپذیر شهادت همسر در عنفوان جوانی؛ آنهم عزیزی چونان آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی که حقیقتا امید آینده امام و انقلاب و حوزه های علمیه بود ؛ و پس از آن نیز، تحمل قریب پنجاه سال رنج تنهایی و صبوری  بی آنکه حتی یک بار در تمام این دوران لب به شکوه گشوده باشد و یا آنکه به واسطه جایگاه ممتازی که در مسیر افتخار آمیز زندگی دشوار خویش داشته است اندک امتیازی از نام و نشان طلب کرده باشد، اینها و روشن بینی در مسائل اجتماعی و بزرگ منشی و مناعت طبع از  دیگر خصلتهای ارزنده اخلاقی حیات طیبه این بانوی فداکار است.

به سهم خویش، فقدان این بانوی محنت کشیده انقلاب از خاندان حائری بزرگ و خمینی کبیر را به عموم بستگان محترم آن مرحومه، به ویژه به اعضای بیت شریف ایشان و بیوت وابسته به حضرت امام خمینی و خاصتا به فرزندان داغدیده ایشان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی دامت افاضاته و دختر گرامیشان تسلیت می گوئیم.

محمد علی انصاری؛ مجید انصاری؛ حمید انصاری

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت