Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: قطعا کسانی که در حوادث اخیر خیابان پاسداران مسبب یا عامل شهادت پنج مامور نیروی انتظامی و بسیج بودند مستوجب حکم اعدام هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه پس از پایان آیین تکریم و معارفه دادستان های قدیم و جدید بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: این پرونده همچنان در مرحله تحقیقات است و در نشستی که روز گذشته در دستگاه قضایی برگزار شد، تاکید شد با عوامل این اغتشاش با قدرت و شدت برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: برای سایر عوامل مخل امنیت در این حادثه نیز مجازات های سنگین در نظر گرفته خواهد شد و دستگاه قضایی بدون هراس و با جدیت این موضوع را پیگیری می کند.
منتظری اظهار امیدواری کرد این پرونده زودتر به نتیجه برسد و اغتشاشگران به اشد مجازات برسند.
در نا آرامی های دوشنبه شب هفته جاری خیابان پاسداران تهران سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.

** صیانت از حریم دریا باید اولین اولویت دادستان جدید بندرعباس باشد
دادستان کل کشور هم چنین در پاسخ به پرسش ایرنا درباره برخی تصرفات و تجاوز به حریم دریا در بندرعباس اظهار داشت: با توجه شرایط هرمزگان و تاثیر گذاری آن در سطح ملی، صیانت از حریم دریا و منابع ملی باید در اولویت برنامه های دادستان جدید بندرعباس باشد و در این زمینه با جدیت وارد عمل شود.
روز چهارشنبه در مراسمی با حضور دادستان کل کشور و مسئولان استان هرمزگان، سعید اسدی به دلیل 10سال خدمت در جایگاه دادستان بندرعباس مورد تکریم قرار گرفت و ابوالفتح ابوالهادی به عنوان دادستان جدید مرکز استان معرفی شد.
به گفته حجت الاسلام منتظری، سعید اسدی برای ادامه خدمت در یک جایگاه قضایی جدید به دادستانی کل کشور منتقل خواهد شد.
2094/7408

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد امین لیاقت افزود: همچنین بعلت لغزندگی جاده یکدستگاه نیسان واژگون، و یک حادثه آتش سوزی در دفتر املاک هم ثبت شد.
وی گفت: خوشبختانه این حوادث خسارت جانی نداشته است.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اکنون سرعت باد در بندرلنگه ۴۷ کیلومتر بر ساعت است.
مرادی افزود: بیشترین بارندگی نیز با ۵۵ میلی متر در جزیره لاوان ثبت شده است.

بیشتربخوانید:وقوع ۱۲۴ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • ورود دادستان زنجان به تصرف حریم رودخانه ولیدر
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول