Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشاد فلاحت زاده ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان اظهار داشت: بازی سختی با پیکان داریم.

وی با بیان اینکه پیکان از حاشیه امنیت خوبی برخوردار بوده و هست، گفت: فردا شاهد بازی تاکتیکی خواهیم بود، ما در نیم فصل دوم توانستیم با کسب نتایج خوبی تا حد حاشیه امنیت خوبی برای خود مهیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحت زاده با تاکید بر اینکه تیمش به دنبال سهمیه آسیایی است، گفت: البته تیم پیکان نیز این شانس را دارد که برای کسب سهمیه تلاش کند. فردا بازی خوبی شاهد خواهیم بود چراکه دو مربی با دانش رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مربی گسترش فولاد درخصوص مجید جلالی سرمربی تیم پیکان گفت: جلالی مربی خوبی است که در چند سال اخیر تیم‌هایش فوتبال بازی کرده اند امیدوارم فردا هم به همین صورت باشد و فوتبال خوبی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازی سختی برای هر دو تیم است و امیدوارم دیدار خوبی را شاهد باشیم، ابراز داشت: ما برای بازی ‌های آینده بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای در اختیار داریم و می‌ خواهیم با کسب نتایج خوب جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

فلاحت زاده با بیان اینکه به امتیازات دو مسابقه‌ای که پیش از پایان سال داریم نیاز مبرمی داریم، گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما به دنبال این هستیم که با شکست پیکان و سپاهان در دیدارهای آینده حداکثر امتیازات را کسب کرده و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه گسترش فولاد بر خلاف پیکان در نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفته و این را می‌دانید که امتیاز جمع کردن در نیم فصل بسیار مهم است، گفت: ما فردا با تیمی بازی داریم که کادر فنی آن حریفان را خیلی خوب آنالیز می‌کنند.

مربی گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه تیمش برای سه امتیاز وارد میدان می شود، گفت: پیکان بازیکن محروم و مصدومی برای این بازی ندارد و با تیم کامل به مصاف تیم ما می آید. ولی گسترش فولاد چند مصدوم دارد و ما فردا ارجمندیان، موسوی و خالقی‌فر را در اختیار نداریم. متأسفانه در چند بازی اخیر آن طور که باید خوب نتیجه نگرفتیم. برای بازی مقابل پیکان تاکتیک خاصی در نظر گرفتیم و می خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

فلاحت زاده با تاکید بر اینکه امیدوارم بچه‌ها بتوانند تاکتیک ها را به خوبی اجرا کنند، گفت: انگیزه ما زیاد است و می توانیم با حمایت تماشاگران پرشور تبریزی به پیروزی برسیم.

مربی گسترش با بیان اینکه در چند مسابقه‌ای که در زمین خودمان انجام دادیم و از شرایط میزبانی برخوردار بودیم نتوانستیم امتیازات لازم را جمع کنیم، گفت: می توانیم فردا این طلسم را بشکنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.
دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

کد خبر 6063222

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • مبینا نعمت زاده؛ الماس تکواندوی ایران به دنبال طلا در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!