Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیرت بحران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به دلیل پیچیدگی و مشکلات زیاد صعود به کوه و از طرفی نبود نیروی تخصصی در استان این کار به قرارگاه ارتش استان فارس واگذار شده است. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

سید علی وفایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: به دلیل بارش برف و وزش شدید باد در حال حاضر هیچ ارتباطی با بالای کوه دنا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیرت بحران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به دلیل پیچیدگی و مشکلات زیاد صعود به کوه و از طرفی نبود نیروی تخصصی در استان این کار به قرارگاه ارتش استان فارس واگذار شده است.

وی گفت: در حال حاضر در معیت فرمانده قرارگاه ارتش استان فارس برای بررسی وضعیت منطقه هستیم که پس از بررسی های اولیه نحوه اجرای عملیات مشخص می شود.

وفایی مقدم با بیان اینکه مه، بارش برف، کولاک، دمای 30 درجه زیر صفر، دره های عمیق، شیب زیاد قله ها و ریزش بهمن کار را برای نیروهای امدادی سخت و پیچیده کرده است، افزود: نخستین گروهای امدادی که به ارتفاعات رفته بودند فقط توانستند مقداری از دم هواپیما و چند تکه اعضای اجساد را پیدا کنند و هنوز اطلاع دقیقی از مکان حادثه، شرایط تصادم و نحوه سقوط نداریم.

مدیرکل مدیرت بحران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اخبار پیدا شدن جسدها را تایید نمی‌کند و تصاویر ارسال شده در فضای مجازی مربوط به حادثه سقوط هواپیما در کوه سفید است.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته یک متر بارف باریده و بارش همچنان ادامه دارد، افزود: اوضاع به حدی پیچیده است که شاید برای پیدا کردن جسدها و لاشه هواپیما زمان زیادی نیاز باشد.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان