Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-20@04:30:25 GMT

سقف دخل و خرج دولت در سال ۹۷ تعیین شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۴۳۲

سقف دخل و خرج دولت در سال ۹۷ تعیین شد

  به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (پنج‌شنبه) و در پایان بررسی جزئیات لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ با ۱۴۸ رای موافق، ۳۸ رای مخالف و سه رای ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر، سقف دخل و خرج دولت در سال ۹۷ را به این شرح تعیین کردند.

بودجه سال ۹۷ کل کشور از حیث منابع بالغ بر ۱۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۷۳ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال و از حیث مصارف بالغ بر ۱۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۷۳ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال به شرح زیر است:

الف ـ منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، بالغ بر چهار میلیون و ۴۳۲ هزار و ۶۰۴ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال شامل: ۱ـ منابع عمومی بالغ بر سه میلیون و ۸۶۱ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال، ۲ـ درآمد اختصاصی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی بالغ بر ۵۷۰ هزار و ۷۳۸ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال

ب ـ بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر هشت میلیون و ۳۳۵ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال و از حیث هزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر ۸ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد رحیم مرتضوی روز پنجشنبه در جریان بازدید جمعی از مدیران شهری از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه رفع معارضین در مرحله نهایی قرار دارد، گفت: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی نیز با ترافیک مواجه بودند که امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی در این محدوده حاصل شود.

او افزود: ۴ هزار میلیارد ریال برای تملک بخشی از معارضین، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی ارتش و ۸ هزار میلیارد ریال برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال در این راستا هزینه شده ضمن اینکه برای رفع معارضین شخصی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

مرتضوی با بیان اینکه ۴۲ ملک با قیمت ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند، اضافه کرد: ما پنچ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و این درخواست را مطرح کردیم که اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

کد خبر 845494 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - شهری شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده های استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳