Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@17:35:04 GMT

۴ جوان در رباط کریم جان باختند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۴۴۸

۴ جوان در رباط کریم جان باختند


رباط کریم- ۴ جوان در رباط کریم جان باختند.

به گزارش امتداد نیوز، دقایقی پیش، ۴ جوان در رباط کریم جان باختند.

گزارش های اولیه حاکی از گازگرفتگی این ۴ جوان است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم در خصوص این حادثه به امتداد نیوز گفت: دقایقی پیش از کارخانه کارتن سازی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفتند و اعلام کردند، تعدادی جوان در آن کارخانه به فوت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا موسوی افزود: بلافاصله خودورهای حمل جسد آتش نشانی رباط کریم به محل حادثه اعزام شده اند و در حال حاضر نیز این خودروها و آتش نشانان در محل حادثه حضور دارند.

این خبر تکمیل می شود…

true برچسب ها : رباط کریم شهرداری رباط کریم گازگرفتگی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: آتش‌سوزی امروز در یک باب مغازه لوازم‌خانگی واقع در شهر فریمان میلیاردها تومان خسارت داشت.

محمد حسن نیکومنش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه با اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم‌خانگی در خیابان شهید رجایی با سامانه‌ی ۱۲۵ بلافاصله از ایستگاه مرکزی یک دستگاه خودروی سنگین به محل حادثه اعزام شد.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند.

 رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان اظهار کرد: به دلیل حجم آتش درخواست اعزام نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه شد.

وی تصریح کرد: نیروها با سرعت وارد عمل شدند و شروع به اطفاء حریق مغازه‌ لوازم‌خانگی کرده و از سرایت به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

نیکومنش با بیان اینکه این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد، گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه باعث گسترش و خسارات کلی به مغازه شد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام عملیات امدادرسانی به این حادثه دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و چهار امدادگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه اعلام شده خسارت وارد شده میلیاردی بوده است.

شهرستان فریمان در فاصله ۸۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت