Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-05-04@10:08:05 GMT

توجهی بی سابقه به مناطق طبیعی اردستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۴۹۳

بنابر گفته محمدرضا صدوقی، مسئول میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی دلیجان استقبال گردشگران در شش ماهه دوم سال 96 از مناطق طبیعی اردستان افزایش یافته است و این استقبال نسبت به سال گذشته با افزایش 40 درصدی مواجه بوده است. این متن در بخش اخبار گردشگری جهان و جدیدترین اخبار گردشگری درباره مناطق طبیعی اردستان و رونق بازدید از اردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از ایسنا، سیاست مدیریت گردشگری کشور بر این است که اقامت های ارزان، حافظ محیط زیست و آثار تاریخی ایجاد کند و در این راستا اقامتگاه های بوم گردی پیشنهاد شد که این اقامتگاه ها در قالب خانه های بوم گردی و روستایی عبارتند از سه اقامتگاه بوم گردی خوش نشین روستای بقم، نقشینه زواره و اقامتگاه خانه توریست در منطقه سفلی زواره. به دلیل اینکه گردشگران خارجی ترجیح می دهند تا از فضای اقامتگاه های بوم گردی استفاده کنند، به همین جهت سه روستای علی آباد، کریم آباد و شیرازان موافقت دریافت کردند و امید است که در جهت پیشرفت خدمات به گردشگران گامی موثر برداشته شود. ایجاد یک دهکده طبیعی گردشگری در شهرستان با همکاری بخش خصوصی در 15 کیلومتری شمال مهآباد در مرحله بررسی است. هم چنین شاهد استقبال گردشگران در شش ماهه دوم سال جاری در مناطق طبیعی شهرستان هستیم. در این شهرستان 101 منطقه طبیعی شناخته شده وجود دارد. 

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حرکت تماشایی یک ببر جلوی دوربین (فیلم) تلاش ببر برای شکار طاووس زیبا (فیلم) پرش حیرت‌انگیز یک ببر برای گرفتن طعمه خود (فیلم)

دیگر خبرها

  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)
  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی