Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهندس اسلامي  در جلسه شوراي اداري  استان گفت:بايد از فرصت هاي بزرگ توليدي و اشتغالزا بهره گيري كنيم و در اين خصوص فرمانداران نقش محوري دارند.

 وی با بیان این که برای تحقق هدف گذاری های توسعه ای، نیازمند همگرایی، اهتمام و تلاش مجدانه هستیم، خاطر نشان کرد: اقتصاد و توسعه برنامه ریزی شده در کشور، مردم پایه است، دوره بخشی نگری سپری شده است و برای تحقق توسعه، دستگاه ها باید یکپارچه و هماهنگ عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسلامی، شاه کلید توسعه را توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: 12 سرفصل براي توسعه در اين راستا مشخص و پيرو آن، طرح و پروژه هايي كه محرك اقتصاد مازندران هستند، لحاظ شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه هدف گذاري درآمدي استان، سالانه بالغ بر 1600 ميليارد تومان است و بايد به 5000 ميليارد تومان ارتقا يابد، گفت: همه بايد در جهت تحقق هدف گذاري هاي توسعه اي و شغلي اهتمام نمايند.

وی با تاكيد بر اين كه بايد از البرز عبور كنيم و راه آهن برقي استان را به متروي داخل شهر ي تهران متصل کنيم، چرا كه جاده هاي ما ديگر كشش خودرو را ندارند، گفت: ابتدا بايد دسترسي به مازندران را آسان كنيم و سپس با ايجاد ظرفيت هاي تكميلي، توسعه استان را ممكن کنيم.

رييس شوراي اداري استان با اعلام اين كه رقم پروژه هاي افتتاحي استان در سال جاري تا پايان اسفند ماه به 6 هزار ميليارد تومان خواهد رسيد، خاطر نشان ساخت: طرح جامع مازندران يكپارچه را به عنوان كلانشهر در دست تهيه داريم و 54 نقطه براي اجراي طرح هاي گردشگري در شهرها و روستاهاي مازندران شناسايي شده است.

وي با بيان اين كه موضوع ايرلاين مازندران و حمل و نقل تركيبي در استان را پيگيري مي كنيم و آن را يك ضرورت براي توسعه استان مي دانيم، افزود: بايد موانع پيش روي فعالان اقتصادي را رفع كنيم و ريسك سرمايه گذاري در استان را كاهش دهيم.

گفتنی است در اين جلسه هم چنين مجید حسین زادگان، با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران معرفی و از تلاش هاي عليرضا يونسي رستمي در مدت مسئوليتش قدرداني شد.
هم چنين سميه قاسمي طوسي، به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران معرفی و از تلاش هاي مريم جمشيدي در زمان مسئوليش تقدير شد.
در اين جلسه احكام فرمانداران نور و فريدونكنار كه از سوي وزير كشور صادر گرديد به آنان داده شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران