Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، گروه خودروسازی سایپا دیروز توانست از طریق اجرای طرح پیش فروش اینترنتی خودرو ساندرو استپ وی، 7 هزار و 500 دستگاه از این خودرو را با زمان تحویل مهر و آبان سال آینده به فروش برساند.

 

در این طرح، همچون مراحل قبلی که با تایید نهادهای نظارتی کشور و براساس ثبت نام از طریق شماره ملی متقاضیان انجام شد، گروه سایپا در چند مرحله جداگانه، علاقه مندانی که متقاضی خرید این خودرو بودند را مورد پذیرش قرار داد و مطابق با ظرفیت مدنظر، پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی را به اجر درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طرح مذکور، متقاضیان ابتدا با ورود به سامانه اینترنتی به آدرس www.saipacorp.com و ارجاع به سامانه خرید اینترنتی خودرو با وارد نمودن شماره ملی خود به سیستم ثبت نام وارد شدند و سامانه هوشمند ثبت نام پس از بررسی کد ملی مشتری، براساس اولویت و نوبت دهی، در چند مرحله جداگانه تعداد 7 هزار 500 ثبت نام را با شماره ملی غیرتکراری انجام داد.

 

همان گونه که سایپا پیشتر اعلام کرده بود، روش مذکور با استفاده از سامانه اینترنتی امن جهت حفظ هویت کاربران و جلوگیری از بروز اخلال به دلیل مراجعه بیش از ظرفیت و تحت نظارت نهادهای نظارتی رسمی کشور انجام شد.

سایپا نیوز

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی آیین نامه فروش اینترنتی دارو ابلاغ می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مظهری با اشاره به تسهیل دسترسی بیمار به دارو با اجرای فروش اینترنتی دارو، افزود:­ در طول یک سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می شود.

وی گفت: با اجرای این طرح، وقتی نسخه الکترونیکی برای بیمار تجویز و کد رهگیری ارسال شود، سامانه هایی در اختیار بیمار قرار می گیرد که محدوده‌ی جستجو و محل تحویل داروی مورد نیاز را انتخاب میشود.

مظهری با اشاره به  مشمول شدن فروش اینترنتی دارو در حوزه سرپایی افزود: در این سکوها حتی امکان ارتباط صوتی و تصویری بین مسئول فنی داروخانه با بیمار فراهم می شود تا درصورت نیاز برای مصرف دارو آموزش های لازم را دریافت کنند.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با اجرای این طرح سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

در پایان مظهری با بیان اینکه داروهایی که حمل آنها نیاز به شرایط ویژه (سرما) دارد مشمول این سرویس‌ها نمی شوند ، گفت: برای بیماران خاص که داروهای بسیار حساس وگران‌قیمت مصرف می کنند با ورود نهادهای حاکمیتی و وزارت بهداشت، سرویس دهی متفاوت در نظر گرفته می شود.

دیگر خبرها

  • بزودی آیین نامه فروش اینترنتی دارو ابلاغ می شود
  • فروش اینترنتی دارو آری یا نه؟
  • آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • زمان اجرای خدمات غیر حضوری دارویی در اختیار وزارت بهداشت است
  • شرایط ضامن وام بانوان بانک مهر ایران
  • شورای رقابت ابهامات خودرویی سایپا را پاسخ داد
  • رکورد فروش نفت ایران
  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟