Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-03-28@10:43:43 GMT

تغییرات در پرسپولیس؛ مهندس بر می‌گردد!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۵۲۲

تغییرات در پرسپولیس؛ مهندس بر می‌گردد!

به گزارش"11نیوز"؛ محسن مسلمان آخرین بار در بازی پرسپولیس و پیکان برای تیمش به میدان رفت. او در آن بازی در دقیقه 75 توسط برانکو تعویض شد و جایش را به بشار رسن داد. او بعد از آن بازی، در 4 مسابقه بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان، صنعت نفت، نسف قارشی ازبکستان و السد قطر نیمکت‌نشین بوده و حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایق نیمکت‌نشینی متوالی او در این مدت به 375 دقیقه رسیده و تا همین چند روز پیش، بعید به نظر می‌رسید این نیمکت‌نشینی به این زودی به پایان برسد. اما شاید باخت به السد باعث ایجاد تغییراتی در تفکرات برانکو شود.بعد از شکست 3-1 مقابل السد، انتقادات از برانکو در میان بخشی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس بالا گرفت. آنها با اشاره به نیمکت پرسپولیس و حضور مسلمان، رسن، نورالهی و نعمتی روی نیمکت، از فیکس بازی کردن محسن‌ربیع‌خواه و حتی فرشاد احمدزاده انتقاد کردند و معتقد بودند که برانکو باید تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش انجام دهد. برانکو البته تا هفته گذشته همواره از تصمیمات خود دفاع کرده اما شاید شکست مقابل السد او را مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش بکند و احتمالا اولین تغییر بازگشت مسلمان به ترکیب اصلی باشد. این اتفاق می‌تواند شوک مثبت بزرگی به پرسپولیس وارد کند و بازیکنان این تیم را از حال و هوای شکست برابر السد خارج کند.   برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ایوانکوویچ ، محسن مسلمان ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ

به گزارش ورزش سه اوستون رستم اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس که بازی رفت تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ را به دلیلی مشکلات تنفسی از دست داده بود در بازی برگشت  موفق به گلزنی مقابل این تیم شد.
در ورزشگاه تاشکند اورونوف از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به جای الدور شاه مرادف تنها گلزن ازبک ها در نیمه نخست این بازی به میدان رفت.
در دقیقه 70 این بازی و در شرایطی که ازبک‌ها با دو گل از حریف خود پیش بودند اورونوف با فراری تماشایی از بین مدافعان حریف روی پاس تماشایی اودیلون خامروبکف با دروازه بان هنگ کنگ تک به تک شد و با ضربه‌ای دقیق گل سوم تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.
جالب اینکه اورونوف بعد از این گل شادی خاصی هم انجام نداد.
گفتنی است جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال هم از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل دوم تیم خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟