Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@00:31:02 GMT

قاضی قیدحضوردرتمرینات پدیده را زد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۶۲۵

مهاجم پدیده دیگر در تمرینات پدیده شرکت نخواهد کرد. ناطقان: در آستانه بازی حساس پدیده مقابل ذوب‌آهن بحران این تیم مشهدی بیش از پیش شد. در این زمینه از مشهد خبر رسید که بعد از بدقولی آخر مدیران پدیده که قرار بود امروز چک‌های پرداخت شده بازیکنان وصول شود، آقای گل این تیم قید حضور در تمرینات تیم مهاجری را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محمد قاضی با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه پدیده و اینکه باشگاه بعد از چندین بار قول و قرار و پیگیری این بازیکن مطالبات او را پرداخت نکرده است براساس شرایط قراردادی‌اش قید حضور در تمرینات این تیم را زد و احتمالا در صورت تداوم این شرایط قراردادش را با این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کرد.
 
وکیل محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان با تایید این خبر گفت: محمد قاضی موکل بنده با توجه به شرایط باشگاه پدیده و بدقولی‌های مکرر مدیران این تیم قصد دارد دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکند و حتی احتمالا بازی با ذوب آهن هم بازی نخواهد کرد.
 
وی ادامه داد: محمد قاضی با توجه به بندی در قراردادش به راحتی می‌تواند قرارداد خود را با پدیده فسخ کند و فرصت سوزی‌هایی که این باشگاه برای قاضی به خصوص در نیم فصل و بعد از پیشنهاد استقلال به عمل آوردند با بدقولی‌های آنها باعث شده موکل من دیگر تمایلی به شرکت در تمرینات تا روشن شدن وضعیت نداشته باشد. منبع: میزان برچسب ها: قاضی پور ، تمرینات ، پدیده

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا "دیوید تیلور" را به زانو در آورد (فیلم)



منبع:اعتماد

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن سال نو در خانه کشتی با چاشنی رقص مازنی (فیلم) بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم) رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟
  • پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا "دیوید تیلور" را به زانو در آورد (فیلم)