Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا امامی فر روز ‌پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا در رشت اظهار کرد: پس از بازی با استقلال تهران که شرایط خوبی نداشتیم و اشتباهات فردی زیادی نیز داشتیم، تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: در این مدت برنامه های خوبی را انجام دادیم و روی نقاط ضعف و قوت تیم سایپا کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزبان هستیم، امیدوارم که با حمایت طرفداران و استفاده مناسب از شرایط میزبانی، بتوانیم برابر سایپا به پیروزی برسیم.
مربی سپیدرود رشت بیان کرد: ما هفت بازی دیگر پیش رو داریم که همه این بازی ها حساسند و شرایط ماندگاری ما در لیگ برتر به همه بازی ها بستگی دارد؛ بازی با سایپا نیز یکی از این هفت بازی است و با توجه به اینکه میزبان هستیم، باید در این دیدار پیروز شویم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر فردا (جمعه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)