Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ۲۹۹ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی جدید در استان به تصویب رسید. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، برهان صلواتی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی ستاد اشتغال استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: سهم استان کردستان از اعتبارات اشتغال روستایی 260 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعتبارات شهرستانی براساس ضریب بیکاری شهرستان‌ها و‌ روستاها سنجیده می‌شود و امیدواریم مشکلاتی که در بحث اشتغال فراگیر وجود دارد در بخش روستایی حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: اصل بر این است که توسعه مناسب در سطح روستاها داشته باشیم و طرح اشتغال پایدار روستایی در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: دو هزار و 157 مورد ثبت‌نام در سامانه کارا برای توسعه اشتغال روستایی داشته‌ایم و باید آموزش‌هایی در زمینه استفاده از این سامانه به سازمان‌ها داده شود.

صلواتی با بیان اینکه باید طرح‌ها را بانک‌پذیرتر کنیم، افزود: ضروری است خطاهای طرح‌ها را کاهش دهیم تا مردم در بروکراسی اداری خسته نشوند و امیدواریم گام موثری در توسعه روستایی با ارائه این طرح‌ها در توسعه استان برداریم.

وی اظهار کرد: سهم استان در اشتغال فراگیر 642 میلیارد تومان بود و این طرح‌ها در مرحله بررسی و تأیید است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: به‌دلیل اینکه پذیرش طرح اشتغال فراگیر با اشتغال پایدار روستایی همزمان بود و سود این وام یک درصدی است برخی از افراد انصراف داده‌اند.

وی اضافه کرد: یکهزار و 200 میلیارد تومان طرح در استان بررسی شده و از این میزان 700 میلیارد تومان طرح‌های اشتغالزایی از طریق کمیته‌های فنی به بانک‌ها ارسال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه 299 میلیارد تومان طرح اشتغالزایی جدید تصویب شده، خاطر نشان کرد: باید بانک‌ها برای پرداخت‌ها منتظر سامانه نباشند و در کل یک هزار میلیارد تومان طرح به بانک‌ها ارائه شده است.

وی گفت: 118 طرح به ارزش 51 میلیارد تومان به بانک‌ها ارائه شده و تاکنون نیز 10 درصد از اعتبارات مصوب شده طرح‌ها پرداخت شده است و در این موضوع جزو استان‌های نخست در کشور هستیم.

صلواتی با بیان اینکه راه‌حل برون رفت از بیکاری استان، خواست مردم است، افزود: باید خود مردم اراده کنند و بخواهند کار صورت گیرد و همه سازمان‌ها نیز برای اشتغالزایی جوانان پای کار بیایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان عنوان کرد: موردی که در پرداخت تسهیلات مشکل‌ساز بوده دستورالعمل متفاوت بانک‌ها است که باید مدیران بانک‌های عامل حضور داشته باشند و مشکلات کار را شناسایی کنند چراکه ما باید پل ارتباطی بین مردم و بانک‌ها باشیم.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد، اظهار کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

وی هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را مقابله با روایت‌سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و گفت: حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود چون واقعاً مردم کردستان مردمانی با بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ذکر خاطرات و فداکاری‌های این عزیزان هر سال باید به مردم یادآوری شود.

رمضانی در پایان یادآورشد: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

کد خبر 6088867

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد