Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با اشاره به اینکه از سال 92 تاکنون یک هزار و 340 میلیارد تومان در بخش آب و برق مسکن مهر هزینه شده، گفت: در دولت تدبیر و امید آب و برق 902 هزار واحد مسکن مهر تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا اردکانیان روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی از سد لار به روستای کلان و پردیس اظهار کرد: ساخت تصفیه خانه های پایدار و پست های فشار قوی به اعتبارات و زمان بیشتری نیاز دارد، برای همه طرح ها، تصفیه خانه، پست فشار قوی و نظایر آن، حدود 4100 میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردکانی با اشاره به عملیات اجرایی آبرسانی از روستای کلان به پردیس افزود: 20 هزار میلیون مترمکعب از منابع آب زیر زمینی و سد لتیان آب این منطقه را تامین می کند.
وزیر نیرو گفت: مسئولان شهرستان پردیس با توجه به رشد جمعیت و تکمیل پروژه های مسکن مهر در تدارک طرح پایداری برای تامین آب این منطقه بودند.
وی با اشاره به جزییات طرح آبرسانی از روستای کلان به پردیس اظهار کرد: عملیات اجرایی انتقال 30 میلیون مترمکعب آب از سد لار با اعتبار 65 میلیارد تومان به طول 7 کیلومتر لوله گذاری آغاز شد.
اردکانی افزود: برای ساخت 2 نیروگاه تولید برق در مسیر این لوله گذاری با ظرفیت 8.8 دهم مگابایت تامین اعتبار شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی گفت: برای شهر جدید پردیس می توان نظامات جدیدی متصور شد، در مصرف این آب به گونه ای عمل خواهد شد که پردیس نام با مسمایی برای این شهر باشد.
اردکانی خاطرنشان کرد: آب شهر پردیس به روش پایداری تامین می شود تا برای سال های آتی پاسخگوی رشد جمعیت باشد.
اردکانی با تاکید بر اصلاح شیوه های مصرف نادرست گفت: شیوه های مصرف باید در بخش کشاورزی بازبینی و الگوی کشت مناسب انتخاب شود، شیرین کردن آب دریا، باروری ابرها و... مشکل ما را برای تامین آب حل نخواهد کرد.
کلنگ آغاز عملیات انتقال آب سد لار به شهرستان پردیس روز پنجشنبه توسط رضا اردکانی وزیر نیرو به زمین زده شد.
تهرام/9441/7245//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به این‌که اراضی تامین شده برای کارگران در 10 استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به 5000 هکتار بوده که برای ساخت 140 هزار واحد مسکونی کافی است.

وی با اشاره به این‌که صنعت شهرها یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور است، افزود: اجرا این طرح، مشارکت دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت از مزایای این مشارکت است. در این راستا دولت نیز تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند تامین داروهای بیماران خاص و صعب اعلام شد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد