Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:45:25 GMT

آغاز رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور در رشت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۸۴۵

آغاز رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور در رشت

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 90 ورزشکار در قالب تیم های تنیس روی میز نفت و گاز گچساران ، بانک رفاه کرمان ، مناطقه نفت خیز جنوب( 2 تیم)، هیات کرمان ، گیلان ، لرستان ، کردستان ، قم و قزوین حضور دارند.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و تیمی در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی های انجام شده از روز اول این رقابت ها نیز تیم تنیس روی میز کردستان با نتیجه پنج بر صفر برابر تیم تنیس روی میز بانک رفاه کرمان به برتری رسید و تیم هیات قزوین با نتیجه مشابه پنج بر صفر، هیات قم را شکست داد.
در دیگر دیدار برگزار شده از روز اول این رقابت ها ، تیم های تنیس روی میز نفت و گاز گچساران و هیات کرمان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر صفر حریفش را شکست داد.
دور رفت رقابت های تنیس روی میز قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، به مدت دو روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه خواهد یافت.
دور برگشت این دوره از مسابقات نیز از 15 اسفندماه در تهران برگزار می شود و در نهایت سه تیم برتر مجموع مسابقات رفت و برگشت ، به رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر کشور صعود می کنند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان