Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه خوزستان باید در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولویت باشد گفت: با توجه به تعداد زیاد طرح های نیمه تمام ورزشی در خوزستان باید تلاش شود تا با استفاده از منابع و ظرفیت های استان و با تعامل بیشتر با فدراسیون ها این طرح ها هر چه زودتر تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی کشور که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: خوزستان در جذب اعتبارات ارزش افزوده رتبه اول کشور را دارد و 60 درصد اعتبار اختصاصی به ورزش خوزستان از این منبع تامین می شود لذا انتظار می رود 40 درصد دیگر اعتبار مورد نیاز ورزش این استان نیز از سوی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین شود.
وزیر ورزش و جوانان خطاب به روسای فدراسیون ها گفت: خوزستان از ظرفیت ورزشی و اقتصادی بالایی برخوردار بوده لذا انتظار می رود برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی استان خوزستان به صورت جدی مدنظر قرار گیرد. قطعا برگزاری یک رویداد بین المللی در خوزستان باعث شور، شادی و شعف بین مردم استان به ویژه جوانان خواهد شد.
سلطانی فر به حضور جوانان در لایه های مدیریت ورزش کشور اشاره کرد و گفت: حضور یک فرد جوان در راس وزارت ارتباطات نشان داد که می توان از نسل جوان در بدنه دولت استفاده کرد لذا انتظار می رود در بدنه ورزش کشور نیز از مدیران باانرژی تر و باانگیزه تر استفاده کنیم و به تدریج دوستان و همکارانی که از آنها سن و سالی گذشته امور را به جوانان بسپارند. مدیران فدراسیونی که در امور مختلف مقداری خسته شده و مو سفید کرده اند جای خود را به مدیران جوان بدهند.
وزیر ورزش و جوانان همچنین بیان داشت: به دنبال تصویب برنامه ای هستیم تا هر فرد بیش از سه دوره در سمت رئیس فدراسیون نباشد.
سلطانی فر به ستاد بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اشاره کرد و گفت: این ستاد از چند هفته قبل تشکیل شده است همچنین تمامی توان خود را برای افتخارآفرینی در این مسابقات به کار می گیریم.
وی تاکید کرد: از اعزام تیم به رویدادهای بین المللی که دارای ارزش فنی، ورزشی و حرفه ای چندانی نیستند باید خودداری کرد.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص اعزام های بی مورد برخی رشته ها به مسابقات ورزشی بین المللی گفت: از رؤسای فدراسیون ها تقاضا می شود برای اعزام به مسابقات غیر ضروری به راه های دیگر متوسل نشوند چون به عنوان امتیاز منفی برای آنها محسوب می شود و به ناچار روالی انجام می شود که شاید برای خیلی از آنها خوش آیند نخواهد بود.
وی از روسای فدراسیون ها خواست در طول مدتی که در خوزستان حضور دارند با تعامل گسترده با هیئت های ورزشی این استان مشکلات را بررسی و برای توسعه ورزش خوزستان تلاش کنند.
9879/6068

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم