Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: از نیروهای زبده دیگر نیز برای کابینه دعوت کردیم ولی این واقعیت است که بین هماهنگی که با اصلاحات و اعتدال وجود داشت این دولت شکل گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، محمّدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه عصر امروز(پنجشنبه ۳ اسفند) در همایش سالانه استان تهران حزب متبوعش اظهار داشت: مطالبه‌ام در این جلسه این است که کمکم کنید و اگر آن تلاش ها در رقابت های انتخاباتی نبود معلوم نبود که ما مسئولیت سنگین قوه مجریه را عهده دار می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن تأکید بر اینکه دولت لزوماً حزب اعتدال توسعه نیست گفت:  از نیروهای زبده دیگر نیز برای کابینه دعوت کردیم ولی این واقعیت است که بین هماهنگی که با اصلاحات و اعتدال وجود داشت این دولت شکل گرفت.

نوبخت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: همه معترفند که مردم ایران از صبح تا شام ماندند و در نهایت این مجموعه را برگزیدند و اندک شبهه‌ای در نتیجه انتخابات نیست و بر همه قطعی بود که اراده مردم برای شکل‌گیری دولت تعیین کننده بود.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: صرف عقبه مردم کافی نیست؛ چون فردی می‌تواند در مقطعی با ایجاد وضعیتی پوپولیستی رأی مردم را جلب کند.

وی تأکید کرد: این دولت و خود بنده ضمن اینکه از حمایت مردم برخوردارم از یک تشکیلات حزبی برای کمک به دولت هم برخورداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد