Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تمام بازی‌های ما حساس است و ماندن سپیدرود در لیگ برتر به تمام بازی‌های باقیمانده بستگی دارد. علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار سپیدرود مقابل سایپا در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تمام بازی‌های ما حساس است. ماندن سپیدرود در لیگ برتر به تمام بازی‌های باقی مانده بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی با استقلال شرایط خوبی نداشتیم، چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی. تمام بازی‌های ما حساس است. شرایط ماندگاری سپیدرود به تمام بازی‌های باقی مانده بستگی دارد. بعد از بازی با استقلال شرایط خوبی نداشتیم. چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی.پس از بازی با استقلال، تمرینات مدونی پشت سر گذاشتیم و بازی‌های سایپا را آنالیز کردیم. از هر نظر آماده هستیم تا با سایپا بازی کنیم و حریف دست و پا بسته‌ای برای این تیم نخواهیم بود.

وی درباره اختلافات موجود در تیم سپیدرود و اینکه گفته می‌شود بین بازیکنان بومی و غیربومی اختلافاتی ایجاد شده است،‌ تصریح کرد: درون هر باشگاه اختلاف نظر وجود دارد و باید هر اختلاف نظر را با گفت‌وگو حل کنیم. تلاش می‌کنیم اگر مشکلی بین نفرات تیم وجود داشته باشد،‌ در داخل باشگاه حل و فصل کنیم.

سرمربی سپیدرود در مورد شایعاتی که گفته می‌شود سید محمد حسینی دروازه‌بان این تیم مصدوم نیست و خودش را به مصدومیت زده است، خاطرنشان کرد: ما نامه مکتوب پزشک تیم را درخصوص مصدومیت حسینی از ناحیه کمر داریم. ما طبق مدارک صحبت می‌کنیم،‌ نه مطابق شایعات.

امامی‌فر درباره بازیکن خارجی که در تمرینات سپیدرود شرکت کرد و اینکه آیا این بازیکن به جمع سرخپوشان شمالی می‌پیوندد یا خیر، گفت: مصدومیت حسینی شرایط ما را تحت‌الشعاع قرار داده است. باید ببینیم ابتدا تکلیف او چه می‌شود و منتظر نظر پزشک هستیم تا ببینیم حسینی نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر. ما یک جای خالی داریم و ابتدا باید ببینیم او می‌تواند بازی کند یا خیر تا باشگاه تصمیم بگیرد حسینی در سپیدرود خواهد ماند یا بازیکنی جایگزین او خواهد شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم