Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره عکس ورزشی شمال‌غرب کشور گفت: آئین اختتامیه عکس ورزشی شمال‌غرب کشور امروز به میزبانی استان اردبیل برگزار و از صاحبان اثرات منتخب تجلیل شد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدخلیل حسینی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره عکس ورزشی شمال‌غرب در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره که با موضوع عکس ورزشی در اردبیل برگزار شده بود در این دوره پذیرای 684 اثر از 82 عکاس بود که امروز شاهد برگزاری آئین اختتامیه آن و تجلیل از صاحبان و عکاسان اثرات برتر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره عکس ورزشی شمال‌غرب کشور در محورهای مسابقات ورزشی، ورزش و بسیج، ورزش و خانواده، ورزش جانبازان و معلولان و ورزش و نماز برگزار شد، افزود: از مجموع آثار ارسالی و واصله در دبیرخانه این جشنواره 32 عکس از مجموع آثار به بخش نمایشگاهی جشنواره ارسال شده بود.

دبیر جشنواره عکس ورزشی شمال‌غرب کشور از برگزاری این رویداد ورزشی در طول سالهای گذشته و دو دوره قبلی خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی با هدف ترویج ورزش همگانی و انفرادی در دو سال اخیر برگزار شده است که امسال نیز استقبال از این جشنواره خوب بود و آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره نیز از کیفیت بهتری نسبت به دوره‌های قبلی برخوردار بودند.

حسینی تصریح کرد: استقبال گسترده عکاسان ورزشی از این جشنواره بسیار خود بود که در این زمینه از مجموع تعداد آثار 32 اثر به بخش نمایشگاهی ارسال شده بود که از این تعداد سه اثر منتخب بوده و هفت اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره و جشنواره‌هایی به مانند آن ایجاد حس رقابت‌پذیری بین عکاسان حرفه‌ای و آماتور منطقه است که این بار استان اردبیل میزبان این جشنواره عکس بود و خوشبختانه تا به امروز برگزاری این جشنواره توانسته در نشاط آفرینی بین عکاسان ورزشی موثر عمل کرده و به ضبط و ثبت هنرمندانه رویدادهای ورزشی نیز منجر شود که این مهم در واقع توسعه روی آوری به رشته‌های مختلف ورزشی را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد