Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال، در محکومیت ناآرامی‌های اخیر پاسداران تهران و اقدامات وحشیانیه تعدادی از دروایش افراطی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ناآرامی‌ها و آشوب و درگیری‌هایی که در روز دوشنبه گذشته در محلّه پاسداران تهران رخ داد و دردمندانه به شهادت سه تن از خادمان ایثارگر نیروی انتظامی و دو بسیجی یاور انقلاب انجامید، باعث نگرانی شدید آحاد مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین اعمال اخلال‌گرانه‌ای که نظم و اتحاد اجتمااعی را هدف گرفته، و آرامش عمومی را مخدوش می‌سازد، اساساً محکوم است و هیچ توجیهی را برای بانیان و مسببان آن باقی نمی‌گذارد.

شورای خلیفه‌گری و جامعه ارامنه تهران ضمن اعلام همدردی و تسلیت خود به نیروی ارجمند انتظامی و بسیجیان گرانقدر و مردم شریف ایران بزرگ، از نیروی مخلص و فداکار ناجا تقاضا دارد تا با استواری، در راستای تحقق نظم و امنیت، که همواره نصب‌العین خدمات برجسته ایشان بوده، ادامه طریق دهند.

303

ارامنه تهران حادثه پاسداران شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان