Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@13:30:36 GMT

2راه آهن قزوین- زنجان تا سال آینده دو خطه می شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۰۰۷

رویداد۲۴-معاون فنی و زیر بنایی راه آهن قزوین - زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار میانه های سال 97 طرح 2 خطه کردن راه آهن قزوین - زنجان به بهره برداری می رسد. منوچهر صفری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی خط آهن قزوین - رشت افزود: 80 درصد عملیات روسازی این طرح اکنون به انجام رسیده و در بخش روسازی نیز همه مصالح مورد نیاز خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مسافت 171 کیلومتری این مسیر ریلی، گفت: برای 2 خطه کردن این خط آهن تاکنون سه هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به سه هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.
صفری به وصول مطالبات پیمانکاران این طرح در یک ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تنها مشکل طرح یاد شده به طول 11 کیلومتر در گلوگاه شهرستان تاکستان در استان قزوین است که امیدواریم با کمک استانداری این مشکل تا چند هفته آینده برطرف شود.
استان قزوین در مسیر خط آهن شرق به غرب کشور قرار دارد.
همچنین با بهره برداری از خط آهن قزوین - رشت این استان در مسیر ریلی شمال به جنوب کشور نیز قرار می گیرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد