Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در یادواره ۸۲ شهید مدافع حرم و امنیت فارس اظهار کرد: این مراسم در پاسداشت شهدای مدافع حرم و امنیت فارس برای نخستین بار در فارس و در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.

غیاثی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا فرهنگ مجاهدت و شهادت را کمرنگ کند، اضافه کرد: دشمنان از خون‌های پاک شهدا که در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی بر زمین می‌ریزند، واهمه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز حرم حضرت زینب (س) پایگاهی برای پرورش سربازان امام زمان (عج) شده است و اگر مدافعان حرم که دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حریم قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، نبودند شرایط ما اینگونه نبود.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن گرامیداشت شهدای امنیت فارس، ادامه داد: شهدای ما بخاطر هوشمندی، زمان‌شناسی و بصیرت در زمره مؤمنان صالح بودند که به میدان درگیری با دشمنان حق شتافتند و جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به نقش رهبری در منطقه گفت: اندیشه‌ها و ایده‌هایی که دشمنان نظام و انقلاب در قالب تفکر تروریستی دنبال می‌کنند، هنوز از بین نرفته است و شرط توفیقات ما فقط و فقط تبعیت محض از مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: ما معتقدیم که مقام معظم رهبری پرچم را به دست گرفتند و امروز یاران رهبری که همان یاران باوفای امام عصر (عج) هستند صف کشیدند و با وجود همین رهبری است که بسیار مقتدر هستیم.

وی ایران را لنگرگاه منطقه و برقرار کننده تعادل جهان اسلام در برابر استکبار دانست و اظهار کرد: امروز اگر توفیقاتی در علم و پیشرفت داریم، مرهون تفکر و حضور در میدان مقام معظم رهبری است.

سردار سید هاشم غیاثی افزود: اگر در تحریم‌ها به توفیق‌های هسته‌ای رسیدیم و در تحریم نشکستیم و هسته‌ای شدیم همه به برکت وجود رهبری انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی پیام چنین یادواره‌هایی را تداوم راه شهدا برشمرد و بیان کرد: کسانی که در راه خدا به شهادت می‌رسند در بهشت جاودان می‌شوند؛ زیرا خداوند مشتری شهدا است.

وی ادامه داد: علت شکست دشمنان، وحدت و ولایتمداری مردم است.

در این مراسم امام جمعه موقت شیراز ولایت، مکتب، وحدت و ملت را چهارستون اصلی موفقیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید در مقابل نفوذ دشمن هوشیار باشیم تا با استفاده از مباحث مختلف به اولویت‌های فرهنگی ضربه نزنند.

رضوی اردکانی بیان کرد: اصل اول دشمن تضعیف رهبری است و آن‌ها در پی تضعیف مکتب ما هستند و برخی روشنفکران نیز راه دشمنان را دنبال می‌کنند

وی اضافه کرد: اصل دوم دشمن ضربه به ملت است؛ زیرا آن‌ها حامیان انقلاب هستند و مأیوس کردن مردم از طریق وضع تحریم‌های اقتصادی نیز به همین علت صورت می‌گیرد.

در این یادواره که میزبان دو شهید گمنام بود از خانواده‌های ۸۲ شهید مدافع حرم و امنیت فارس قدردانی شد.

انتهای پیام/ن

صحبت های فرمانده سپاه فجر فارس در یادواره ۸۲ شهید مدافع حرم و امنیت فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود