Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@13:52:57 GMT

دانش‌آموزان گنج‌های جامعه محسوب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۰۷۶

دانش‌آموزان گنج‌های جامعه محسوب می‌شوند

به گزارش برنا از اراک ، شهریار فولادوند در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری و مسابقات جشنواره‌های دانش‌آموزی استان مرکزی، عنوان کرد: در حوزه‌های عملیاتی توانمندی‌های علمی دانش‌آموزان عینیت پیدا می‌کند، در حال حاضر یکی از راهبردهای اساسی نظام آموزش و پرورش اینست که در کنار یادگیری و یاددهی مطالب تئوری در فضاهای دیگر آموزشی به صورت عملیاتی، دانش‌آموزان تحت آموزش قرار گیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌های نظام آموزش و پرورش در راستای تربیت و ارتقا دانش‌آموزان و دستیابی به جامعه پیشرفته در آینده است. حوزه بسیار گسترده آموزش و پرورش با رویکرد‌های مختلفی مسئله تربیت را پیش می‌برد .

وی با بیان اینکه توجه به پرورش جنبه‌های عملیاتی یکی از مهمترین فعالیت ها در حوزه تعلیم و تربیت است، افزود: امروزه شاهد درخشش دانش‌آموزان در حوزه علمی و عملیاتی در سطح کشور هستیم، همچنین در بخش کنکور با تمام چالش‌ها و بحث‌هایی که در این حوزه وجود دارد، اما باز هم دانش‌آموزان زیادی توانسته‌اند در یک رقابت نفس‌گیر، رتبه‌های قابل قبولی را در این حوزه کسب کنند .

فولادوند اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در جشنواره‌های مختلف و در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری یکی از بستر‌های عملیاتی کردن مطالب آموزشی است، رقابت دانش‌آموزان در حوزه علمی و عملیاتی و شناخت استعداد‌های دانش‌آموزان گامی ارزشمند‌ است .

وی خاطرنشان کرد: شناخت استعداد‌های برتر یکی از بخش‌های مورد تاکید آموزش و پرورش است، اما با نگاهی به استعداد‌های وسیع دانش‌آموزان، به این نتیجه می‌رسیم که کاش زمینه بیشتری برای این حوزه فراهم بود تا دانش‌آموزان بیشتر خود را نشان می‌دادند .

فولادوند اظهار کرد: هر میزان نظام آموزش و پرورش حالت فنی‌تر و کارشناسی‌تری داشته باشد، بستر بروز و ظهور توانمندی‌ها در دانش‌آموزان به صورت چشمگیرتری فراهم می‌شود .

وی با اشاره به قابلیت‌های فراوان دانش‌آموزان، افزود: استعداد و قابلیت‌های نهفته بسیاری در دانش‌آموزان وجود دارد، دانش‌آموزان گنج‌های جامعه ما محسوب می‌شوند. همچنین در حوزه آموزش عملیاتی یک گام برداشته شده، حضور دانش‌آموزان در جشنواره و مسابقات نشان می‌دهد که میزان توانمندی در آنها بسیار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- قدردانی از کارکنان سپاه در سامان
- جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در اردل
- حضور دانش آموزان سامانی در اردوی دور روزه حاج قاسم
- غرق شدن کودک در فلارد
- شورای آموزش و پرورش لردگان
- شورای آموزش و پرورش بلداجی
- نواخته شدن زنگ سلامت در لردگان
- پاکسازی ورودی شهر لردگان با مشارکت دانش آموزان
- مسابقه نقاشی به مناسبت روز زمین پاک در کیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • آموزش و پرورش ما نباید حافظه محور و ایستا باشد