Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع آبرسانی سمک دومین مجتمع آبرسانی روستائی شهرستان نهبندان می باشد که به سیستم کنترل از راه دور مجهز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از، نهبندان خبر، مجتمع آبرسانی سمک دومین مجتمع آبرسانی روستائی شهرستان نهبندان می باشد که به سیستم کنترل از راه دور مجهز شده است.

پس از تجهیز کامل مجتمع طارق،عملیات نصب و راه اندازی اتوماسیون مجتمع سمک در دستور کار قرار گرفت و پس از نصب در مدار بهره برداری واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی سرپرست آبفار نهبندان گفت: در راستای کنترل بهتر چاه ها و ایستگاه های پمپاژ و سطح آب مخازن این سیستم نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: با نصب این سیستم در تمام ساعات شبانه روز امکان مشاهده وضعیت چاه ها و پمپاژ سطح آب مخازن قبل رویت است.

محمدی خاطر نشان کرد: تمام خطاها و عواملی که باعث قطع آب شود به مدیر، کارشناسان و آبدار مجتمع اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه  با نصب این سیستم در مجتمع طارق و سمک زمان رفع اتفاقات  و هدر رفت ناشی از سرازیر شدن مخازن به حداقل خواهد رسید افزود:سطح مخازن ذخیره در حد سانتیمتر قابل ملاحظه می باشد.

محمدی با ابراز خرسندی گفت: امید است با کاهش هدر رفت آب و مدیریت مصرف آب،با مشارکت و همکاری روستائیان تنش های آبی تابستان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: مطابق با آخرین آمار دریافتی بیشترین بارش در ۲۴ ساعت گذشته را ایستگاه آتشکده از توابع شهرستان نهبندان با ۴۳ میلی متر ثبت کرده است. 

او افزود: همچنین چاهداشی ۳۲ میلی متر، قدمگاه ۳۰ میلی متر، حیدرآباد ۲۶ میلی متر، بیهود ۲۴ میلی متر و کهنو و میغان ۲۱ میلیمتر بارش داشته اند.

لطفی بیان کرد: در بین مراکز شهرستان‌ها بیرجند نیز با ۵ میلی متر، خوسف ۴ میلی متر، اسدیه ۸ میلی متر، سرایان ۲ میلی متر، سربیشه ۳ میلی متر، فردوس ۸ میلی متر، نهبندان ۱۷ میلی متر، قاین ۵ میلی متر، بشرویه یک میلی متر و حاجی آباد ۵ میلی متر بارش را گزارش کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • تصاویر ماهواره‌ ای دروغ صهیونیست ها را برملا کردند
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل