Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از میان ادیان آسمانی ارزشی که دین اسلام برای کتاب و کتابخوانی دارد، در هیچ دین الهی و غیر الهی دیده نمی‌شود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه کتاب زاهدان اظهار داشت: بعد از عروج حضرت عیسی پیامی که به زمین رسید، پیام خواندن و نوشتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فرد مسلمان از سوی خدا مأمور است تا تمام فنون مورد نیاز بشر را فراگیرد. به عبارتی امت اسلامی مأمور و مکلف است که تمام علوم و رشته‌هایی که تا قیامت روی زمین وجود دارد بیاموزد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از گذشته رابطه تنگاتنگی با علم و فرهنگ و تمدن داشتند. بیشتر مولفان کتب اهل سنت از ایران بودند.

سلامی ادامه داد:علم فیزیک، ریاضی، فلکیات را ایرانی‌ها ابداع کردند اما مسیحی‌ها ذخیره علمی اسلام را در جنگ‌های صلیبی سوزاندند و بخشی را به اروپا بردند.

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها و مجالس فرهنگی به افزایش هوشیاری و آگاهی مردم جامعه کمک می‌کند و به ما یادآوری می کند تا کتاب را در خور توجه قرار دهیم و آن را فراموش نکنیم چرا که کتاب ارتباط ما با گذشته را برقرار و شرایط حال را برای ما روشن می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7843/P1377/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید

به گزارش خبرگزاری مهر، مجلس خبرگان رهبری درباره عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پیامی منتشر کرد که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ…»

عملیات بی‌سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل تحسین و در خور تقدیر است.

این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای این پیروزی ارزشمند و قدردانی از کلیه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، یاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که افتخار و سربلندی امروز ایران عزیز با نهضت الهی خویش این عزت و سرافرازی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد گرامی می‌داریم و تدبیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) را ارج می‌نهیم.

کد خبر 6079096 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد