Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از ایجاد رشته‌های جدید در مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی هلال احمر استان بوشهر خبر داد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسین درویشی بعدازظهر امروز در نشست با کارشناسان جمعیت هلال احمر استان بوشهر، رویکرد حاکم بر فعالیتهای آموزشی مراکز علمی کاربردی، را رویکردی نیازگرا و بازار محور دانست و اظهار داشت: دانشگاه جامع باید همچنان این مزیت و برتری را حفظ و ارتقاء بخشد تا آموزشهای آن راه‌گشای حل مسئله اشتغال در کشور باشد تا از این طریق بتوان دانش آموختگان ماهر، توانمند و کارآفرین تربیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر آشنایی دانشجویان وعلاقمندان در حین تحصیل با فعالیت‌های امداد و نجات و امدادگری  گفت: این قشر با مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و مانورهای جمعیت هلال احمر آماده حضور در این عرصه می‌شوند و  در این راستا حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر و سازمانهای انسان دوستانه و امدادی با رویی گشاد آماده همکاری  وجذب این فارغ التحصیلان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر دانشگاه جامع علمی کاربردی را به لحاظ ارائه آموزش‌های مبتنی بر نیاز جامعه و بازار کار، تاکید بر مهارت آموزی و توانمندسازی دانش آموختگان خود، دانشگاهی ممتاز و متمایز دانست.

درویشی با بیان اینکه دانشگاههای نسل سوم یا کارآفرین به سازمانی هوشمندانه و سازمان یافته با صنعت و جامعه تبدیل شده است افزود: تعامل متقابل و سازنده محیط‌های دانشگاهی با بنگاههای اقتصادی و سازمانهای ذیربط از ویژگی‌های دانشگاه‌های نسل سوم است.

وی تاکید کرد: این دانشگاه‌ها توانمندسازی، مهارت پروری، اشتغال‌زایی و افزایش بهره وری بیشتر از منابع انسانی و غیرانسانی در اولویت برنامه خود قرار داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از فعالیت مؤسسه آموزش عالی علمی، کاربردی هلال احمر استان در رشته‌های جدید خبرداد و تصریح کرد: هماهنگ با سیاست‌ها، خط مشی‌ها و مأموریت‌های سازمانها و در راستای ضوابط و مقررات دانشگاه جامع علمی-کاربردی برای رفع نیازهای تخصصی و کاربردی مؤسسه آموزش عالی علمی، کاربردی هلال احمر استان بوشهر فعالیت خود در رشته‌های جدید آغاز می‌کند.

درویشی بیان کرد: با افزایش رشته‌های مرکز علمی کاربردی هلال احمر،در مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های مدیریت بحران ، امداد وسوانح ، عملیات امداد و نجات دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی افزود: علاقمندان به تحصیل در این مرکزمی‌توانند در ساعات اداری از طریق شماره تلفن 33330377 نام نویسی  و یا بامراجعه  به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org، اقدام به ثبت نام  کنند.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد