Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@22:48:10 GMT

صدور کیفرخواست برای عامل شهادت مأموران ناجا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۳۸۹

صدور کیفرخواست برای عامل شهادت مأموران ناجا

دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای عامل شهادت سه نفر از مأموران ناجا به اتهام قتل عمد خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران جعفری دولت آبادی با اعلام این خبر افزود نامبرده که در تاریخ ۳۰/۱۱/۹۶ در یک اقدام مجرمانه با اتوبوس سه نفر از مأمورین ناجا را به شهادت رسانده بود توسط مأمورین پلیس دستگیر و پس از انجام تحقیقات به قتل مأمورین اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پدرخواندگی اصلاحات از دراویش تا جواسیس

دادستان تهران افزود: ‌با توجه به درخواست قصاص اولیای دم نامبرده به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. در مورد سایر اتهامات نامبرده به لحاظ ادامه تحقیقات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه های فلسطینی، مرکز اطلاع رسانی دولتی در غزه تأکید کرد: در همین مدت، بیش از ۷۰ روزنامه نگار در غزه زخمی و بیش از ۲۰ روزنامه نگار بازداشت شده اند.

این مرکز اطلاع رسانی در غزه به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، بار دیگر مسئولیت های جامعه جهانی در زمینه احترام به آزادی ها و فراهم کردن حقوق فعالان رسانه و روزنامه نگاران را یادآور شد و سکوت و ناتوانی جامعه جهانی در زمینه دفاع از روزنامه نگاران فلسطینی که به دست ارتش اشغالگر به شهادت می‌رسند را غیر منطقی خواند.

مرکز اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه با محکوم کردن جنایات و کشتار روزنامه نگاران در سراسر خاک فلسطین به ویژه نوار غزه را به شدت محکوم کرد و خواستار افشای جنایات این رژیم علیه فلسطینی ها و مقدسات و اسرای قهرمان آنها در زندان های اشغالگران شد.

این مرکز دولتی در نوار غزه، رژیم اشغالگر را مسئول کلیه جنایات علیه روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی و کشتار و نسل‌کشی آنها دانست و تأکید کرد: آمریکا نیز به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر و ارسال سلاح و مهم برای این رژیم و حمایت نامحدودش از آن در همه زمینه ها در این زمینه مسئول است.

مرکز اطلاع رسانی نوار غزه از سازمان ها و نهادهای مرتبط با فعالیت رسانه ای خواست جنایات رژیم اشغالگر علیه روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی در سراسر سرزمین های اشغالی را پوشش دهند.

این مرکز اطلاع رسانی در نوار غزه در پایان خواستار حمایت جامعه جهانی از روزنامه نگاران فلسطینی و تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر برای توقف نسل کشی و کشتار آنها و همچنین غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان شد.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد