Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجی توصیه‌های مهمی به جوانان بارسلونا داشت. 

طرفداری - سرجی روبرتو، مدافع-هافبک اسپانیایی بارسلونا پس از تمدید قراردادش با این باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

روبرتو که از محصولات آکادمی بارسلونا، لاماسیاست، پس از پیشرفت فوق العاده‌ای که در چند فصل اخیر داشته، به گزینه اصلی مربیان در سمت راست خط دفاعی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه که پست اصلی او هافبک است اما سرجی در فصول اخیر نشان داده که توانایی بازی در چندین پست را دارد. به گزارش mundodeportivo، روبرتو در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

سال‌هاست در بارسلونا هستم و در این باشگاه لحظات خاص و فوق العاده بسیار زیادی را تجربه کرده‌ام. از همه خاص‌تر برای من اولین بازی‌ام در نیوکمپ مقابل سلتاویگو که هیچ وقتش فراموشش نمی‌کنیم. به جز این بازی، قهرمانی‌ها و آن گلم به پاری سن ژرمن هم همیشه با من می‌ماند. مردم وقتی مرا در خیابان می‌بینند، آن گلم به پی اس جی را یادآوری می‌کنند! از لحظه‌ای که مذاکرات برای تمدید قرارداد شروع شد، دیگر به چیزی جز ماندن در بارسا فکر نکردم. این چیزی بود که همیشه به دنبالش بودم. از کودکی هوادار بارسلونا هستم و گرچه پیشنهادهایی از دیگر باشگاه‌ها داشتم اما هدفم همواره ماندن در بارسا بود. از اینکه تا سال 2022 در بارسا خواهم بود، خیلی خوشحالم و اگر بیشتر بمانم، خوشحال‌تر نیز هستم.

امیدوارم بتوانم همان راهی که اینیستا و مسی رفتند را تکرار کنم. آنها همه زندگی‌شان در بارسلونا بوده‌اند. من هنوز جوانم و در 26 سالگی هنوز چندین سال از فوتبالم باقی مانده اما اگر همه آنها را در بارسا باشم، باعث افتخار است. برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیدم. خیلی به دردسر افتادم و حالا که به اینجا رسیدم، نمی‌توانستم به راحتی بیخیالش شوم. امیدوارم این آخرین قراردادم نباشد.

همیشه فکر می‌کردم در بهترین باشگاه دنیا هستم. وقتی در تیم دوم بودم، بازیکنان بزرگی در تیم اول توپ می‌زدند و می‌دانستم که کار سختی دارم اما هیچ وقت ناامید نشدم و دست از تلاش برنداشتم چون همیشه می‌خواستم در تیم اول بازی کنم. وقتی به تحقق رویایتان نزدیک تر می‌شوید، باز هم فکر می‌کنید چنین چیزی غیرممکن است اما من هیچ وقت دلسرد نشدم و جنگیدم و خوشحالم که در نهایت به آرزویم رسیدم و جایگاهی که می‌خواستم را در تیم اول به دست آوردم.

درک کردن مسی خیلی آسان است چون همیشه کار را برای شما آسان می‌کند. او بهترین بازیکن دنیاست و همه مایی که کنارش بازی می‌کنیم را به بازیکنان بهتری تبدیل می‌کند. امیدواریم برای همیشه در کنارمان باشد.

کارلس آلنیا فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. او گل های زیادی زده اما در تیم اول بازی نمی‌کند. او بسیار حرفه‌ای است و همه فوتبالش را در بارسا بوده و رویایش این است که در تیم اول باشد. کارلس خودش نیز گفت که فعلا باید در تیم دوم باشد و به درستی گام به گام پیش می‌رود. او خیلی دوست دارد برای بارسا بازی کند.

خوش شانس بودم که در زمان پپ در تیم دوم بودم. من و خیلی از بازیکنان دیگر زیر نظر او اولین بازی‌مان را برای بارسا انجام دادیم. برای همیشه از او به خاطر بازی دادن به من در نیوکمپ قدردانی خواهم کرد. در دو مقطع با انریکه بودم. اول زمانی که او مرا از تیم جوانان در تیم دوم بازی داد و در تیم اول هم بازیکن مهمی برایش بودم. بازی کردن در پست غیرتخصصی این نکته مثبت را داشت که دقایق بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورم. مثل پپ، همیشه قدردان انریکه نیز خواهم بود.

از روز اول می‌دانستم که رسیدن به تیم اول بسیار دشوار است اما این را هم می‌دانستم که تنها راه رسیدن به هدف، صبر و تلاش است. اکنون هم همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا الگوی خوبی برای جوانان باشگاه باشم. وقتی کوچک بودم به بازیکنان تیم اول نگاه می‌کردم و الان را تصور می‌کردم. می‌خواهم به بازیکنان جوان باشگاه بگویم که کار سختی در پیش دارند اما راهش تنها صبر و تلاش است. 

اکنون جایی هستیم که در ابتدای فصل می‌خواستیم باشیم. در فینال کوپا دل ری، با اختلاف در صدر و با یک نتیجه خوب در خانه چلسی. در ژانویه و فوریه بازی‌های زیادی برگزار می‌شود و خستگی بازیکنان طبیعی است. آرامیم و به همین منوال ادامه خواهیم داد. تیم به کاری که انجام می‌دهد، ایمان دارد.

برای من بازیکنانی چون اینیستا، مسی، ژاوی، پیکه، پویول، سرخیو و ... که بخش اعظمی از عمرشان را در بارسا گذرانده‌اند، الگو محسوب می‌شوند. دوست دارم مسیری که آنها رفتند را بروم و همیشه در بارسا باشم.

اگر واقعا می‌خواهید در بارسا موفق شوید، دست از تلاش و مبارزه برندارید. بودن در تیمی که بهترین بازیکنان دنیا در آن توپ می‌زنند، آسان نیست. راه، آسان نیست. اگر جوانان باشگاه واقعا بارسا را دوست دارند، دست از گوش کردن به پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها بردارند و به تلاش شان ادامه دهند و متمرکز باشند. با صبور بودن همواره فرصت از راه خواهد رسید. به نظرم الان وضعیت بهتر است و آنها که ماندند، واقعا بارسا را دوست دارند و می خواهند اینجا باشند. طبیعی است که از هر نسلی عده‌ای ترجیح می‌دهند به تیم دیگری بروند. خود من هم پیشنهادهای زیادی داشتم اما ماندم و جنگیدن را انتخاب کردم.

بازی کردن در جام جهانی با پیراهن اسپانیا یک رویاست و می‌خواهم به همین ترتیب ادامه دهم تا ببینیم مربی مرا در لیست قرار می‌دهد یا نه.

بازی برگشت پاری سن ژرمن و رئال مادرید؟‌فصل گذشته دیدیم که ما شکستی به مراتب بدتر را جبران کردیم. پس در فوتبال همه چیز ممکن است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش مشرق، موریس موتا پائز روز چهارشنبه پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعا والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعا روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی