Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان در حاشیه آیین کلنگ‌زنی خط انتقال آب شرب کلان به پردیس گفت: موضوع بارورسازی ابر‌ها موضوع در دست اجرا و مطالعه است و باید در طول زمان به درصد مطمئنی از تأثیر این شیوه بر افزایش منابع آب رسید.به گزارش بلاغ، وزیر نیرو با بیان اینکه مؤثرترین و بزرگترین شیوه تأمین آب، مصرف صحیح آب موجود است و نباید توجه خود را تنها بر تامین آب‌های جدید بگذاریم گفت: باید هر چه زودتر از حالت یک جامعه بد مصرف در بخش آب و برق خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا اردکانیان در حاشیه آیین کلنگ‌زنی خط انتقال آب شرب کلان به پردیس گفت: موضوع بارورسازی ابر‌ها موضوع در دست اجرا و مطالعه است و باید در طول زمان به درصد مطمئنی از تأثیر این شیوه بر افزایش منابع آب رسید.

وی ادامه داد:هر چند هر روش و شیوه‌ای را مدنظر می‌گیریم، اما نباید فراموش کنیم که مؤثرترین و بزرگترین شیوه تأمین آب مصرف صحیح آب موجود است.

اردکانیان خاطر نشان کرد:اگر در یک قرارداد نانوشته‌ای همه ما توجه خود را بر تأمین آب‌های جدید بگذاریم و از اینکه چگونه آب موجود را مصرف می‌کنیم غافل شویم اگر همه آب‌های جدید هم جمع شوند مشکل ما را حل نخواهند کرد.

وی افزود: ما باید به شیوه‌های مصرف در بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها توجه کنیم و آن را مورد بازبینی قرار دهیم و باید الگوی کشت مناسب را انتخاب کنیم.

به گفته وی، باید در مناطقی که نباید کشت‌های با آب‌بری زیاد داشته باشیم توسعه کشت دهیم.

وزیر نیرو افزود: ما اگر به این روش‌ها و شیوه‌ها توجه نکنیم و راجع به آن صحبت نکنیم و آئینه‌ای در مقابل خود قرار ندهیم که راجع به اینکه چگونه آب موجود را استفاده می‌کنیم همه طرح‌های جدید آب مثل شیرین کردن آب شور دریا، باروری ابر‌ها و آب‌های ژرف مشکل ما را حل نخواهند کرد.

وزیر نیرو اضافه کرد: باید هر چه زودتر از حالت یک جامعه بد مصرف هم در بخش آب و هم برق خارج شویم و اگر به این سمت حرکت کنیم آن اطمینان و آرامش و پایداری برای ما فراهم خواهد بود.

وی گفت: البته همزمان وظیفه داریم که به همه روش‌های تأمین آب جدید هم بپردازیم. کد مطلب: 350857 مرجع : فارس 

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست

    وزیر نیرو: از جامعه بد مصرف آب و برق خارج شویم دلار وارد کانال ۴۴۰۰ تومان شد وزارت صنعت ۸ مشاور وزیر را برکنار کرد واکنش مدیرعامل آسمان به پیدا شدن جعبه سیاه بلیت رفت آخوندی اوکی می‌شود؟ ضعف دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور بررسی ابهامات سقوط هواپیمای آسمان در مجلس قیمت آجیل و خشکبار افزایش یافت آمارهای جدید از زنان بیکار اقتصاد ایران به خواب زمستانی می‌رود قیمت مرغ به ۸۲۵۰ تومان رسید تعلیق ایران از لیست سیاه FATF تمدید شد سقوط هواپیما نتیجه تحریم یا انحصار؟! کلاهبرداری با لاک طلای ۱۸ عیار! واردات برنج در فصل ممنوعیت همچنان ادامه دارد وقفه در تعیین مزد کارگران / ربیعی و آخوندی در دوراهی استعفا و استیضاح/ اجرای بسته‌های اقتصادی با چشمان بسته! مهم‌ترین دلیل افزایش بدهی دولت به بانک مرکزی چیست؟ شش دلیل برای ترجیح شرق به غرب ذخیره‌سازی ۶۰ هزار تن میوه برای شب عید راهکار ونزوئلا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا  

کمیته قضایی بررسی سقوط هواپیمای آسمان تشکیل شد

بهانه جدید واردکنندگان برای واردات گندم

اسامی کالاهای عجیب و غریب وارد شده به کشور

کشف میوه‌های قاچاق در میدان تهران

زمان پرداخت «حقوق و عیدی حق‌التدریسان رسمی»اعلام شد

استقبال خریداران سکه از شرایط جدید

سال‌به‌سال، دریغ از پارسال!

افزایش قیمت آب و برق فقط برای مشترکین پرمصرف

معاون آخوندی: هواپیمای ۲۵ ساله آسمان مدرن بود

سقوط هواپیما نتیجه تحریم یا انحصار؟!

 

مشکل ۹۸ درصد سپرده‌گذاران موسسات مالی حل شد

وزیر اقتصاد در یک قدمی استیضاح / عقب‌نشینی بانک مرکزی از سیاست‌کاهش سود سپرده بانکی/ شکست تصمیمات اقتصادی دولت/ عاقبت تعیین دستوری نرخ سود و تورم

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

بابک مؤمنی در حاشیه آئین نشاء مکانیزه برنج در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: نقش مازندران در امنیت غذایی نقش بارزی است و نگاه ما به سمت ارتقا بهره وری و افزایش عملکرد است و با انتقال دانش فنی به کشاورزان به این هدف دست پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: انجمن کشاورزان پیشرو را در مازندران تشکیل دادیم و برنامه ریزی داریم با ارائه سبد کامل کودهای پایه به کشاورزان، ۱۰ تا ۱۵ درصد ارتقا عملکرد و افزایش بهره وری را داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم این قدم ارزشمند را در جهت جهش تولید برداریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: ۱۷۵ هزار هکتار اراضی شالیزاری استان معادل ۸۰ درصد شالیزارها شخم و شیار شد و از این میزان شخم و شیار، ۳۰ درصد هم آماده نشاکاری است.

مؤمنی تصریح کرد: اولین پایلوت ملی طرح جامع زیرساخت اراضی کشاورزی طی دو هفته آینده در روستای نوایی محله فریدونکنار آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی بیان داشت: به دنبال خشکه کاری برنج در شرق استان رفتیم و درصدد هستیم کشت ارقام پرمحصول را افزایش دهیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: با تلاش‌های دولت، استانداری و جهاد کشاورزی مازندران، بازار برنج از رکود خارج شد و با حمایت استاندار مازندران توانستیم امسال ۴۰ هزار هکتار ظرفیت سازی برای کشت ارقام پر محصول انجام دهیم.

کد خبر 6082297

دیگر خبرها

  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» خارج نشده است
  • ایران از ایکوموس خارج نشده است
  • تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»
  • امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق
  • ۸۱ تن فرآورده دامی فاسد در تهران از چرخه مصرف خارج شد