Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - استاندار اصفهان در ديدار وزير امور خارجه اسپانيا، برقراري پروازهاي مادريد به اصفهان و برعکس را خواستار شد.

به گزارش ايرنا، « محسن مهرعليزاده » روز پنجشنبه در ديدار « آلفونسو داستيس » ابراز اميدواري کرد که برقراري اين پرواز توسط شرکت هاي اسپانيايي يکي از دستاوردهاي سفر وزير امورخارجه اسپانيا به اصفهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


` آلفونسو داستيس ` وزير امور خارجه اسپانيا صبح پنجشنبه به منظور ديدار آثار تاريخي و فرهنگي اصفهان وارد اصفهان شد.
استاندار اصفهان با اشاره به اينکه پرواز وين - اصفهان پيش از اين برقرار شده است و بسياري از گردشگران اروپايي از طريق اتريش به اصفهان سفر مي کنند، افزود: اسپانيا نيز مي تواند با برقراري پرواز مادريد - اصفهان به عنوان قطب دوم انتقال گردشگران اروپايي و آمريکاي لاتين به اصفهان، تبديل شود.
وي اضافه کرد: اسپانيا پس از فرانسه، آلمان و ژاپن چهارمين کشوري مي باشد که بيشترين گردشگر خارجي اصفهان را به خود اختصاص داده است.
مهرعليزاده افزود: همچنين برقراري پرواز مستقيم مادريد - اصفهان مي تواند نقش مهمي در توسعه همکاري هاي ايران و اصفهان در ساير زمينه ها از جمله اقتصادي و صنعتي داشته باشد.
وي همچنين با اشاره به فعاليت هشت هزار واحد صنعتي در اصفهان گفت: اين استان مي تواند تبادلات صنعتي خوبي با اسپانيا داشته باشد.
وزير امور خارجه اسپانيا نيز در اين ديدار جانباختگان شماري از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپيماي تهران - ياسوج را تسليت گفت و از اصفهان به عنوان ` يک بهشت زميني ` نام برد.
« آلفونسو داستيس » با استقبال از پيشنهاد استاندار اصفهان مبني بر برقراري پرواز مستقيم مادريد - اصفهان گفت: پس از بازگشت با شرکت هاي هواپيمايي اسپانيا در اين باره مذاکره مي کنم و تلاش خواهم کرد تا پرواز مادريد - اصفهان برقرار شود.
وي افزود: اصفهان از ظرفيت هاي بالايي در زمينه گردشگري برخوردار است و ارزش آن را دارد که شرکت هاي اسپانيايي براي برقراري پرواز مستقيم به اين استان سرمايه گذاري کنند.
وزير امور خارجه اسپانيا تصريح کرد: با برقراري پرواز مادريد - اصفهان، اسپانيا مي تواند افزون بر گردشگران اروپايي در زمينه انتقال گردشگران آمريکاي لاتين به اصفهان نقش آفريني کند.
وي با بيان اينکه در مدت سفر کوتاه خود به اصفهان حس زيبايي به من منتقل شده است، گفت: تلاش خواهم کرد که ارتباط ايران بويژه اصفهان با اسپانيا را تحکيم و بيش از پيش توسعه دهم.
` آلفونسو داستيس ` وزير امور خارجه اسپانيا صبح پنجشنبه به منظور ديدار آثار تاريخي و فرهنگي اصفهان وارد اصفهان شد و در فرودگاه بين المللي اين شهر مورد استقبال ` امير کريمي ` دستيار ويژه استاندار اين خطه قرار گرفت.
آلفونسو داستيس وزير امور خارجه اسپانيا سه شنبه شب براي ديدار با مقام هاي جمهوري اسلامي ايران، وارد تهران شد.
وي روز گذشته در تهران با رييس جمهوري، وزير امور خارجه، دبير شوراي عالي امنيت ملي، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي و علي اکبر ولايتي مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين الملل ديدار کرد.
اسپانيا با توليد ناخالص داخلي بيش از 1081 ميليارد يورو در سال 2016، بعنوان چهاردهمين قدرت اقتصادي جهان و پنجمين قدرت اقتصاد اتحاديه اروپا شناخته مي شود. اين کشور در حوزه هاي مختلف صنعتي، حمل و نقل ريلي، کشاورزي، خدماتي، علمي و فناوري و گردشگري از ظرفيت هاي قابل توجهي برخوردار مي باشد.
حجم مبادلات تجاري ايران و اسپانيا در سال 2016 ميلادي از مرز يک ميليارد يورو عبور کرد.
2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و اظهار کرد: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بود و ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746843

دیگر خبرها

  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد