Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال رسما بابت رفتار بازیکنان الهلال عربستان در بازی با استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.به گزارش بلاغ، فدراسیون فوتبال بابت رفتار بازیکنان عربستان در بازی با استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال رسما بابت رفتار بازیکنان الهلال عربستان در بازی با استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیکنان الهلال به یک دقیقه سکوت برای بزرگداشت یاد جان باختگان سانحه هوایی یاسوج بی اعتنایی کردند. کد مطلب: 350867 مرجع : فارس 

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست

    فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد داور دربی 86 لو رفت! پیراهن خاص رئال به نام راموس ثبت شد+عکس آقای برانکو! مسی را هم اینگونه یارگیری نمی‌کنند! مسی قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا خواهد کرد سرمربی سابق رئال مادرید نامزد هدایت الهلال شد افشاگری‌های جالب از نبرد استقلال - الهلال عزیزیان: تیم ملی با بیرانوند ضرر می‌کند! پول عربها حریف گلوله استقلال نشد/استقلال تیم آسیایی است و صعود می‌کند پیوس: طارمی سرش به کار خودش باشد بحث تعلیق کشتی ایران شیطنت روسیه است تحلیل پنجعلی از شکست سنگین پرسپولیس رفتار زشت اماراتی‌ها با یاران طارمی کار دستشان داد! استقلال «دربی بباز» نیست! واکنش رسانه‌های سعودی به شکست الهلال شفر: با اعتماد به نفس برابر الهلال قرار گرفتیم قرارداد جدید رادو با پرسپولیس به یورو خواهد بود نه دلار! بونجاح: تیم خوبی را شکست دادیم واکنش تراکتورسازان به درگیری کیانی و ساغلام برانکو پرسپولیسی‌ها را تنبیه کرد  

آرزوی ستاره چلسی برای پیوستن به رئال مادرید

افتخاری به اردوی آبی پوشان در مسقط اضافه شد

صعود طارمی به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان

جدایی یکی از دستیاران عنایتی

طارمی در بین بهترین های هفته لیگ قطر

انتقاد طعنه‌دار شیخ سعودی از سرمربی الهلال

پیام افتخاری پس از برتری استقلال برابر الهلال

عذرخواهی علی الحبسی از هواداران الهلال

اتفاق بزرگی که پرسپولیسی‌ها قبل از دربی رقم می زنند

درخشان: پرسپولیس از السد قوی‌تر است

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه