Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سخنگوي دولت ضمن قدرداني از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به خاطر تصويب بودجه 97 گفت: انتظار داريم که در سال آتي در ارتباط با ايجاد فرصت هاي شغلي و رشد اقتصادي و کاهش فقر مطلق گام هاي محکمي برداريم.

به گزارش ايرنا، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در حاشيه همايش حزب اعتدال و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران درباره بودجه به تصويب رسيده دولت توسط مجلس شوراي اسلامي و تغيير آن، گفت: از نظر ارقام که 368هزار ميليارد تومان طبق آخرين محاسباتي که صورت گرفت اکنون به 385هزار ميليارد تومان افرايش يافته است اما فراتر از آن جهت گيري هايي است که ما بايد از مجلس محترم قدردان باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: دولت سياست مشخص کاهش فقر مطلق را دنبال مي‌کرد و مجلس در اين راستا همکاري کرد.
نوبخت اظهار کرد: دولت براي اشتغال گسترده 12برنامه دارد که در تبصره 18 منعکس شد خوشبختانه در اين زمينه هم هر چند اصلاحاتي صورت گرفت ولي باز مجلس شوراي اسلامي در مورد اين جهت‌گيري به دولت کمک کرد.
نمايندگان مجلس در جلسه علني امروز پنجشنبه مجلس شوراي اسلامي، بودجه سال 97 کل کشور را با 148 راي موافق، 38 راي مخالف و 3 راي ممتنع از مجموع 197 نماينده حاضر تصويب کردند.
با تعيين سقف بودجه سال 97 کل کشور از حيث منابع و مصارف به ميزان 12 ميليون و 175 هزار و 573 ميليارد و 739 ميليون ريال، پرونده بودجه 97 در مجلس بسته شد.
سيام**1058**1055
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در دیدار با دانشگاهیان استان زنجان بیان کرد: هم اکنون 100 هزار عضو هیئت علمی در کشور داریم در حالی که اوایل انقلاب 5 تا 6 هزار عضو هیئت علمی داشتیم.

توسعه آموزش عالی و توسعه منابع انسانی باعث شده که در شاخص‌های علمی جز سرآمدان باشیم

یکی از مهمترین موضوعات در حوزه علم و فناوری بحث تقویت دانش‌بنیان‌هاست.

آیین‌نامه ارتقاء ناظر به توسعه علمی، دیپلماسی علمی تا تولید علم بین‌المللی را در دستور کار داریم. باید ارتباطات علمی بین المللی داشته باشیم و آنها را توسعه دهیم.

باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم.

بسیاری کارهای فرهنگی اراده می خواهد نه بودجه.

مخالف بودجه نیستم اما الزاما با بودجه مشکل حل نمی شود.

موضوع دیگر آمایش رشته ها یعنی حذف و جذب رشته مطرح است، باید رشته ها تغییر کنند برخی هم باید حذف شوند و برخی اضافه شود.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟