Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: برای رفع مشکلات استان نیازمند اراده جمعی مسئولان هستیم. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مراد‌نیا ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی ستاد اشتغال استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه عملکردها رضایت‌بخش نیست و این ضعف‌ها مختص یک نفر نبوده و برای رفع مشکلات نیازمند اراده جمعی مسئولان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر تسهیلات دست سرمایه‌گذار و افراد را نگیرد چرا وقت سیستم را بگیریم و جلسه تشکیل دهیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه متأسفانه دستگاه‌های ما با هم بیگانه هستند، تصریح کرد: اگر هر بانکی نمی‌تواند تسهیلات پرداخت کند در این جلسه مطرح و دلایل خود را ذکر کنند تا تکلیف، مشخص و مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه اراده در استان کردستان به وجود نمی‌آید، گفت: این همه مشکلات در حوزه بیکاری وجود دارد اما متأسفانه تنها یکدیگر را محکوم می‌کنیم.

مرادنیا با بیان اینکه اگر برای پرداخت تسهیلات تغییر ایجاد نکنیم اشتغال صورت نمی‌گیرد، افزود: اعتقاد من بر این است که اشتغال روستایی را به یک سری پروژه‌های خاص از جمله گلخانه، شیلات و‌باغات اختصاص دهیم و مابقی را رد کنیم.

وی اظهار کرد: سئوال اینجاست امروز که می‌توانیم گره‌ایی را باز ‌کنیم، چرا اقدامی برای اشتغال در استان انجام نمی‌دهیم؟

استاندار کردستان با اشاره به جذب یک درصدی از اعتبارات ملی گفت: ما باید فراتر از استان‌های دیگر باشیم چراکه در استان مشکل اشتغال بسیار بیشتر است.

وی عنوان کرد: نباید خود را با استان‌های دیگر قیاس کنیم چراکه عقب‌ماندگی‌های ما با سایر استان‌‌ها برابر نیست و ما باید پیشرو باشیم.

مرادنیا خاطر نشان کرد: اگر درست عمل نکنیم باید شرمنده مردم باشیم و ضروری است تا نهایت سعی خود را برای جذب این اعتبارات به کار بگیریم.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج

طرح راه اندازی مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج با حضور معاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان استانی، اعضای اتاق بازرگانی و اصحاب رسانه رونمایی شد.

مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج کنسرسیومی علمی، آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و صادراتی است که برای زنجیره ذینفعان کارآفرینی، بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی و گردشگری کردستان برنامه‌ریزی و ایجاد ریل گذاری هوشمند و کاربردی را ممکن خواهد کرد.

این مرکز به عنوان یکی از بازو‌های بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان به منظور ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه‌اندازی می‌شود و در نظر دارد طی هزار و ۸۳۵ روز برای سه هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان فرصت شغلی فراهم کند.

هزینه کردن برای تاسیس «مرکز رشد و نوآوری تاک» در واقع عملی کردن این گزاره «مهم‌ترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آینده است» که سرلوحه فعالیت سازمان‌های آینده‌ساز جهان است.

برنامه ریزی برای ایجاد «ساختار یکپارچه تولید دانش و تسهیل گری خدمات برای مجموعه‌های نوپا، نوآور و فناور» در قالب یک مرکز رشد و نوآوری امری ضروری برای اقتصاد استان تلقی می‌شود.

 راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری تاک که با همکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی در فرایند افتتاح قرار می‌گیرد مجموعه‌ای برای جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری جوانان خلاق و نوآور استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است