Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان- ایرنا- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: 10 میلیارد و 260 میلیون ریال تسهیلات نوسازی مسکن از ابتدای سال جاری تا کنون به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

سید علی قدرتیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 57 واحد مسکونی از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان تسهیلات نوسازی مسکن دریافت کردند که 23 فقره آن در شهرهای نوش آباد، ابو زید آباد و سفید شهر پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 34 فقره تسهیلات نیز به خانه های روستایی آران و بیدگل پرداخت شده که با کارمزد چهار درصد، دوره بازپرداخت 12 ساله دارد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آران و بیدگل بیان کرد: یکی از علت های کاهش مهاجرت و ماندگاری در روستاها برخورداری از مسکن مناسب و مقاوم است و بنیاد مسکن انقلاب تلاش دارد تا با بهسازی مسکن های روستایی به پایداری اقتصاد روستا کمک کند.
او گفت: ارائه خدمات در حوزه مسکن به شهرهای کوچک و روستاها همواره وجود داشته اما احساس می شود که باید کارهای بیشتری صورت گیرد.
قدرتیان اضافه کرد: نزدیک به 118 میلیارد ریال تسهیلات در مجموع طی 10 سال گذشته به مسکن های شهرهای کوچک و روستاهای این شهرستان پرداخت شده که یکی از راه های پیگیری هدف های برنامه توسعه است.
شهرستان آران و بیدگل با افزون بر 103 هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر و 13 روستای با جمعیت بیش از یک هزار نفری می باشد.
این شهرستان در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان