Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال بقایای اجساد برخی جان‌باختگان سقوط هواپیمای "تهران ــ یاسوج" به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نمونه‌برداری از این بقایا انجام شد.به گزارش بلاغ، کامروز امینی اظهار داشت: در نمونه‌برداری انجام‌شده اینکه بقایا متعلق به چند نفر از جان‌باختگان بوده مشخص نشده و باید آزمایشات لازم صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بقایای کشف‌شده جزئی، متفاوت و پراکنده بوده است، عنوان کرد: چون نمونه‌ها جزئی بوده باید در آزمایشات مشخص شود متعلق به چند نفر هستند.

امینی آزمایشات تشخیص هویت برای شناسایی بقایای کشف‌شده را ضروری دانست و افزود: اکنون هیچ جسدی مربوط به جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران ــ یاسوج به پزشکی قانونی استان در یاسوج انتقال داده نشده است.

کد مطلب: 350882 مرجع : تسنیم 

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست

    نمونه‌برداری از بقایای اجساد جان‌باختگان سقوط هواپیما انجام شد ۶ اسفند؛ تعیین تکلیف سؤال از روحانی گزارش کیهان از پشت پرده انتحاری منسوبان فرقه تابنده ۹ صیاد بوشهری از زندان عربستان سعودی آزاد شدند نوبخت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بیکار در کشور داریم اردن ازسرگیری روابط با قطر در آینده نزدیک را رد کرد بروکسل امنیتی شد آلیستر برت: دیدار خوبی با عراقچی داشتم نوبخت: جهت‌گیری‌های کلّی بودجه در مجلس تغییر نکرد روسیه بررسی آتش‌بس در سوریه را مشروط کرد ایهود باراک: نتانیاهو تمام شد هلاکت معاون ابوبکر البغدادی در حمله هوایی پیام تشکر احمد توکلی به رهبر انقلاب «آنگلا مرکل» نیز نگران غوطه‌شرقی شد اتهام زنی وزیر خارجه فرانسه علیه بشار اسد فیس بوک به انتهای راه می‌رسد ۲ شرط آمریکا برای طالبان طرح تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه در مجلس کلید خورد ترکیه، بسیج مردمی سوریه را تهدید کرد امیر حاتمی به جمهوری آذربایجان سفر کرد  

بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی

خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها

پروژه تخریب ایران و زمان تصمیم بزرگ

احتمال وجود مدیر 3 تابعیتی!

آمار تلفات داعشی‌ها در افغانستان

۱۸ شهید در جدیدترین یورش جنگنده‌های سعودی به یمن

ظریف: اقداماتی که صورت می‌دهند حباب روی آب است

عباس: آماده تبادل اراضی مطابق مرزهای ۶۷ هستیم

زمان نشان دادن مشت آهنین همین حالاست

دومین شب مراسم ایام فاطمیه با حضور رهبر انقلاب

 

نگاهی به بدترین مصاحبه محمدرضا پهلوی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.    وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.   وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین