Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:24:54 GMT

مهاجری، 5 بازیکن نامدار پدیده را کنار گذاشت!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۰۷۳

مهاجری، 5 بازیکن نامدار پدیده را کنار گذاشت!

سرمربی تیم پدیده مشهد 5 بازیکن نامدار خود را برای خروج از بحران کنونی کنار گذاشت.

به گزارش "ورزش‌سه"،بعد از برگزاری جلسه هیات مدیره پدیده مشهد که شب گذشته انجام شد و اعضا رای به حمایت قاطعانه از رضا مهاجری سرمربی این تیم دادند، حالا این مربی جوان قلم قرمز روی نام 5 بازیکن نامدار و باتجربه خود کشید تا آنها در دیدار با ذوب آهن غایب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجری در تصمیمی انتحاری محمدقاضی، محمدرضا خلعتبری، شهاب گردان، محمد اسماعیل نظری و محمدرضا خانزاده را کنار گذاشته و قصد دارد با بازیکنان جوان تیمش را به مصاف ذوب آهن بفرستد.
در روزهای گذشته مسائلی درباره ناهماهنگی میان بازیکنان باتجربه و کادرفنی و مدیران باشگاه وجود داشت که امروز مهاجری شخصا تصمیم گرفت این 5 بازیکن باتجربه را از لیست پدیده برای بازی با ذوب آهن خط بزند. این نفرات در هفته گذشته به بهانه های مختلف از حضور در تمرینات پدیده سر باز زدند و حالا مهاجری تصمیم به کنار گذاشتن آنها گرفته است.


این اتفاق در حالی رخ داده که بسیاری از مشکلات باشگاه پدیده مشهد حل شده اما هنوز بی پولی هایی وجود دارد. با این حالی مشکل مالی کنونی پدیده با کادر مدیریتی باشگاه نیست و کادر مدیریتی شرکت اقتصادی پدیده پول را به باشگاه تزریق نمی کند. حتی کریمویی مدیرعامل باشگاه بارها تلاش کرده تا بتواند مبالغی را دریافت کند و یک بار نیز از سمتش استعفا کرد.


 حالا رضا مهاجری که در بعد از بازی با پارس جنوبی اعلام کرده بود تغییرات اساسی در تیم ایجاد خواهد می کند، تصمیمش را عملی کرده و برای بازی با ذوب آهن تصمیم گرفته تیمش را با نفراتی جوان و گمنام به زمین بفرستد. مهاجری که همواره سابقه خوبی از کار کردن با جوان ها داشته، خوب می داند که تنها گلش در هفته های گذشته روی ضربه پنالتی بوده که یک جوان به نام مهدی خانی آن را گرفته است. حالا او امیدوار است مزد اعتماد به جوان ها را بگیرد و تیمش را بدون حاشیه تا پایان فصل در لیگ برتر هدایت کند.

رضا مهاجری پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم