Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع- هافبک بارسلونا گفت: امیدوارم خولن لوپتگی این فرصت را به من بدهد که اسپانیا را در جام جهانی 2018 همراهی کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سرخی روبرتو که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2022 به آبی‌واناری‌ها متعهد کرد، در کنفرانس خبری که به همین منطور در ورزشگاه نوکمپ ترتیب داده شده بود، گفت: همیشه می‌خواستم که در بارسلونا بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که بچه بودم طرفدار این تیم بودم و از سن 12 سالگی عضو بارسلونا هستم و هدفم ماندن در این تیم برای مدت طولانی است.

وی در خصوص پررنگ شدن همکاری‌اش با لیونل مسی در زمین در فصل جاری هم اظهار داشت: کار با مسی آسان است چون او کاری می‌کند که کارها آسان شود. لیونل بهترین بازیکن جهان است و بازی در کنار او باعث بهتر شدن سطح کیفی بازی همه ما می‌شود.

مدافع- هافبک بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از آنجایی که گواردیولا به من این فرصت را داد تا اولین بازی‌ام را با پیراهن بارسلونا به ثبت برسانم، همیشه قدردان او هستم. همچنین قدردان لوئیس انریکه نیز هستم، کسی که به من اعتماد به نفس داد تا جایگاه خودم را در ترکیب 11 نفره مستحکم کنم.

سرخی روبرتو از رویایش برای بازی برای ماتادورها در جام بیست‌ویکم هم سخن گفت. او یادآور شد: همانند هر بازیکنی رویای بازی در جام جهانی را دارم و امیدوارم خولن لوپتگی این فرصت را به من بدهد که اسپانیا را در جام جهانی 2018 همراهی کنم و برای اینکه به این رویا جامه عمل بپوشانم، سخت تلاش خواهم کرد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه B جام جهانی 2018 روسیه با تیم‌های پرتغال، ایران و مراکش همگروه است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشد و در نهایت کپا را به صورت قرضی و برای یک فصل از چلسی به خدمت گرفت تا جای دروازه‌بان بلژیکی را پر کند.

اما شرایط برای این دروازه‌بان اسپانیایی چندان خوب پیش نرفت و اشتباهاتی که او در چند دیدار انجام داد باعث شد که آنچلوتی ترجیح دهد که آندری لونین را به جای او در دروازه تیمش به میدان بفرستد و عملکرد خوب او باعث شد که به دروازه‌بان اصلی رئال تبدیل شود.

با این حال، کپا هرگز اعتراضی به این موضوع نکرد و خوشحالی و شادی‌اش پس از گلزنی و بردهای رئال و همچنین مهارهای خوب لونین روی نیمکت توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

همچنین گفته شده بود که او در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مهار ضربات پنالتی این دروازه‌بان اوکراینی را راهنمایی و کمک کرده بود و حالا نشریه رلوو خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد پاداش رفتار خوب او را بدهد.

سرمربی رئال مادرید از اخلاق و رفتار خوب و حرفه‌ای این دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و قصد دارد پاداش او را با قرار دادنش در ترکیب اصلی در یکی از دیدارهای رئال پیش از پایان فصل جاری بدهد و این احتمال وجود دارد که کپا در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!