Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ملوان می گوید در آخرین دقیقه دیدار این تیم برابر مس رفسنجان یکی از عجیب ترین تصمیمات ممکن توسط داور این دیدار گرفته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملوان بندرانزلی در دیدار هفته بیست و چهارم خود در رفسنجان برابر مس به میدان رفت اما در نهایت موفق نشد نتایج خوب خود در هفته های اخیر را تکرار کند و با تساوی بدون گل در این بازی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار اتفاقی عجیب تعجب حاضرین را برانگیخت و در حالی که ثانیه هایی تا پایان وقت های اضافه باقی مانده بود خطایی به سود ملوانان اعلام شد و بازیکنان این تیم خیلی سریع توپ را روی دروازه حریف ارسال کردند و شهریار مقانلو موفق شد گل برتری را به ثمر برساند.گلی که توسط داور مورد قبول واقع نشد چرا که او در حالی که موقعیتی حساس در محوطه جریمه مس به وجود آمده بود و مهاجم ملوان در یک قدمی گلزنی قرار داشت در انتظار تعیین تکلیف نماند و به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید! این اتفاق که مورد اعتراض شدید بازیکنان ملوان واقع شده بود در نهایت یک کارت قرمز نصیب پژمان نوری کرد.به همین دلیل با نادر دست نشان ، سرمربی ملوانان به صحبت پرداختیم تا وی نظر خود را در این باره بیان کند. دست نشان درباره سوت عجیب داور گفت:

داور برای این بازی ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود و راس آن ۳ دقیقه هم سوت پایان بازی را در آن شرایط یه صدا درآورد. تیم ما در وقت های اضافه دو تعویض جدا از هم داشت. واقعا این دو تعویض هیچ وقت تلف شده ای به همراه نداشت؟

نادر دست نشان ادامه داد:

اگر داور می دانست چند ثانیه باقی مانده است اصلا چرا برای ما خطا گرفت؟ آن خطا در فاصله حدودا ۳۰ متری بود و بازیکن ما توپ را ارسال کرد. عظیم گوک و مقانلو به سمت توپ رفتند و با ضربه مقانلو فرصت تبدیل به گل شد اما داور اعلام کرد سوت پایان بازی را به صدا درآورده! اصلا مگر در دنیای امروز فوتبال این اتفاق می افتد؟ حتی اگر وقتی هم تلف نشده باشد داوران می مانند تا تکلیف موقعیت صددرصد گل را بفهمند.

سرمربی ملوانان درباره واکنش خود و مسئولان تیم پس از بازی گفت:

واکنشی نمی توانیم نشان دهیم. این اتفاق باید با کار حرفه ای داور می افتاد که نیفتاد وگرنه هرچه در این باره بگوییم می گویند نظر داور بود که بازی را تمام کند. این اعتراض ها تنها ضرر شامل حال ما می کند مثل اعتراض بازیکنان مان پس از این اتفاق که تنها یک کارت قرمز نصیب پژمان نوری کرد تا از حضور او در بازی بعدی محروم شویم.

نادر دست نشان  که با این اقدام داور به یاد خاطره ای افتاد گفت:

این کار داور من را برد به ۲۸ سال پیش و زمانی که به همراه تیم نساجی در رقابت های لیگ حضور داشتیم آن زمان ما تیم سوم جدول بودیم و در دیدار برابر تیم بندرعباس به میدان رفتیم. نیمه اول آن بازی را به دلیل گرمای شدید هوا با ۳ گل به حریف واگذار کردیم اما در نیمه دوم و با عادی شدن شرایط برای بازیکنان مان توانستیم هر ۳ گل را جبران کنیم و در آخرین ثانیه ها در حالی که من مدافعان حریف را از پیش رو برداشته بودم و دروازه بان آنها را دریبل کرد باید گل چهارم را به ثمر می رساندم اما داور در حالی که فقط گل خالی را پیش روی خود داشتم با سوت خود پایان بازی را اعلام کرد و این موضوع ما را به شدت متعجب کرد. اتفاقی که در دیدار اخیر ملوان هم افتاد به همان بازی بود و شاید این حرکت دو سه بار در تاریخ فوتبال ایران اتفاق افتاده باشد هم در دوران بازی و هم در دوران مربیگری بنده برایم تکرار شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان (سه شنبه ۷ فروردین) در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی، پس از بازگشت کاروان ایران از ترکمنستان در مورد این بازی اظهار داشت: مسلما می‌دانید که شرایط بازی در ترکمنستان سخت است. آنجا زمین چمن وجود ندارد و فقط زمین مصنوعی است. بازی خوبی هم بود و همین که توانستیم ببریم، خوب بود.

وی در ادامه درباره شرایط زمین و ریسک مصدومیت بازیکنان گفت: ۱۰۰ درصد احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. مطمئنا اگر تکلی چیزی اتفاق می‌افتاد کل بدن زخم می‌شد. دست و پای خیلی از بازیکنان هم خونی شده که به‌خاطر کیفیت پایین چمن مصنوعی بود. اما در مجموع خوشحالم این دو بازی را بردیم و امیدوارم تیم ملی همین روند را به خوبی طی کند.

رضاییان در پایان در واکنش به اولین بازی ملی محمد قربانی نیز عنوان کرد: تبریک می‌گویم به او و امیدوارم همه جوان‌ها اینطور تلاش کنند و زحمت بکشند. آینده برای آنهاست.

کد خبر 6063475

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • شهرداری ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان