Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:55:58 GMT

لحظات زیبای بارش برف در اقلید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۵۸۶

لحظات زیبای بارش برف در اقلید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارش اولین برف زمستانی در شهرستان اقلید استان فارس باعث خوشحالی شهروندان شد و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: محمدی - فارس (اقلید)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ فیلمی از بارش برف در اقلید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهاران پربارش فارس

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس با ترسیم سیمای استان فارس در بارندگی اخیر از بروز پدیده بهاران پربارش در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیاوش بهروز با ترسیم سیمای استان فارس در بارندگی اخیر از بروز پدیده بهاران پربارش در این استان خبر داد و گفت: تا امروز نزدیک 9 میلیمتر بارش تجمعی در سطح استان نازل شده و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به طور متوسط، 203 میلی‌متر باران در فارس باریده است.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های بهاری چهره کم آبی امسال را کمی ترمیم کرد و مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره برداری استان را به 40 درصد رساند، افزود: میزان اختلاف بارندگی استان فارس با بارش بلندمدت مشابه یعنی میانگین 55 ساله حدود 30 درصد کاهش دارد. 

مدیر مطالعات پایه منابع شرکت آب منطقه‌ای فارس با اشاره به میزان ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی جبهه بارندگی اخیر که شروع آن از 31 فروردین ماه ثبت شده به ترتیب در شیراز با 36 میلی‌متر، سوریان با 33 میلی‌متر، صفاشهر با 28/5/میلی‌متر و اقلید با 28 میلی‌متر بوده است. 

وی اضافه کرد: بعد از ظهر چهارشنبه گذشته بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در مناطق مرکزی و شرقی استان فارس رخ داد که به سیلابی شدن رودخانه‌های این مناطق منجر شده است. از جمله بارش شدید در شهر شیراز به میزان 36 میلی‌متر طی ساعات 13 تا 17 ثبت شد که به آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه خشک شیراز منجر شد. 

بهروز ادامه داد: هر چند لطف خداوند شامل بندگانش شده و بهبودی نسبی با نزول رحمت الهی شامل حال مردم شده است، ولی تاکنون فقط 70 درصد از میانگین بلندمدت بارندگی استان محقق شده لذا صرفه جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل شرب و بهداشت، صنعت و خدمات و بخصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

به گزارش تسنیم سال آبی از آغاز مهرماه هر سال تا پایان شهریور سال بعد است و امید می‌رود چند ماه باقی‌مانده تا سال آبی جاری میانگین بارش استان افزایش یابد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • بهاران پربارش فارس
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • بارش رگباری باران در فارس
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • بارش باران بهاری تا دو روز آینده در فارس