Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:37:21 GMT

انهدام باند عتیقه در گلستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۶۸۰

انهدام باند عتیقه در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ مسعود فروزان جانشین انتظامی گلستان گفت: شب گذشته ماموران پليس امنیت عمومی، در پی كار اطلاعاتی و همكاری با ماموران پليس امنيت عمومی استان مازندران موفق به شناسايی و دستگيری اعضاء باند اشياء عتيقه در گلستان شدند.


وي گفت: اعضاء اين باند که قصد انتقال اشياء عتيقه را از گلستان به مقصد نامعلومی داشتند با هوشياری و تلاش ماموران قبل از هرگونه اقدام دستگير شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشين فرماندهي انتظامي گلستان ادامه داد: با هماهنگي مراجع قضائی، ماموران وارد منزل قاچاقچي عتيقه شده و در بازرسی از منزل وي تعداد 50 قلم اشياء عتيقه شامل انواع كلاهخود، بشقاب، دستبند، كمربند، گوشواره، تير پيكان و ديگر اشياء مربوط به دوره ساسانیان را کشف کردند.


سرهنگ فروزان گفت: در اين عمليات 3 نفر از اعضاء اين باند دستگير و تحويل مراجع ذيصلاح شدند.


انتهای پیام/ح

 


دستگیری باند عتیقه در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش باور نکردنی این کلاغ در پیدا کردن اشیاء پنهان شده (فیلم)



منبع:پیج vladislav_video

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش عجیب کلاغ برای جمع‌آوری پول و سکه (فیلم) حملات کلاغ به یک گربه روی درخت (فیلم) صحنه باورنکردنی نجات ماهی توسط پرنده ماهی‌خوار (فیلم)

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیونی از سوی ماموران انتظامی گنبدکاووس
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت
  • نمایش اشیاء کشف شده از کشتی غرق شده در لاهیجان
  • کاهش ۳ دقیقه‌ای حضور فوریت‌های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام ۵۲ باند موادمخدر
  • هوش باور نکردنی این کلاغ در پیدا کردن اشیاء پنهان شده (فیلم)