Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:07:43 GMT

بسته ورزشی پنج شنبه 3 اسفند ماه + بخش دوم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۸۰۳

بسته ورزشی پنج شنبه 3 اسفند ماه + بخش دوم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، انجام تست دروازه بانی فوتبال برای رده های پایه تیم های ملی در جیرفت، تجليل از مربيان و کاراته کاهای مدال آور در کرمان، تقدیر از مدیران کل ورزش و جوانان کرمان و سمنان در بخش بازرسی، پیاده روی عمومی در بافت،  یک انتصاب در اداره کل ورزش و جوانان کرمان و تجلیل تیم فوتسال رسانه ورزش از کاپیتان خود پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* انجام تست دروازه بانی فوتبال برای رده های پایه تیم های ملی در جیرفت

مهديه ملايي، مربي دروازه بانان تيم ملي فوتبال زير ١٦سال بانوان از تمامي ورزشكاران رشته های ورزشی بخصوص فوتبال، واليبال، بسكتبال و هندبال خواست در صورتی علاقه مند و متقاضي تست دروازه باني رشته فوتبال براي رده هاي پايه تيم هاي ملي فوتبال هستند با شماره ی 43311009 (اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت) تماس بگيرند.

متقاضیان باید دارای قد بالاي ١٧٠cm، وزن نرمال،  تاريخ تولد 81.10.11 به بالا (زير ١٦سال)، به همراه استعداد گلري و علاقه مند به این رشته باشند.

یادآور می شود: مهدیه ملایی، بازیکن جیرفتی باشگاه شهرداری بم و تیم ملی بزرگسال است که به مدت ٧ ماه به سمت مربی گلر‌های تیم ملی زیر 15 سال منصوب شد.

وی بعد از انجام فعالیت موفقیت آمیزی که در این رده داشت، توسط فدراسیون به رده بالاتر رفت و به عنوان مربی گلر‌های تیم ملی زیر ۱۶ سال انتخاب شد.

 

* تجليل از مربيان و کاراته کاهای مدال آور در کرمان

آئين نكوداشت و تجليل از مربيان قهرمان پرور، داوران و قهرمانان مدال آور و دعوت شدگان به تيم ملى كاراته در کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بزرگان، پیشکسوتان کاراته و مسئولان رده بالاى استان انجام شد، از حدود۵۰ قهرمان ملی و بین المللی، مربيان اين ورزشکاران و داوران آسيايى تقدیر شد.

در پايان اين همايش احكام انتصاب مسئولان كميته هاى هيئت كاراته استان نيز توسط مسئولان استانى اعطا شد.

 

* تقدیر از مدیران کل ورزش و جوانان کرمان و سمنان در بخش بازرسی‌

اداره کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان و سمنان با دارا بودن کمترین ایرادات و  مشکلات، از سوی احمدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین استان‌ها در بخش بازرسی بین ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

سمینار سالانه مسئولان بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به میزبانی بوشهر برگزار شد.

در این سمینار که با حضور احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان، امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، کرمی مدیرکل بازرسی استان بوشهر، مدیران کل ورزش و جوانان استان های بوشهر و سمنان، محدث مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی جوانان و پورعلی فر رییس فدراسیون بدنسازی و مسئولان و کارشناسان بازرسی ادارات کل سراسر کشور برگزار شد به بررسی مسائل پیرامون بخش بازرسی در ادارات ورزش و جوانان پرداخته شد.

دکتر محمد تقی امیری‌خراسانی، مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان به دلیل کسب عنوان بهترین استان در بخش بازرسی بین ادارات ورزش و جوانان کشور که کمترین مشکل را در این زمینه در سال 96 داشته‌اند، مهمان و سخنران این سمینار سالانه بود.

 

* پیاده روی عمومی در بافت

پیاده روی عمومی همراه با ورزش صبحگاهی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان محلی در شهرستان بافت برگزار شد.

شرکت کنندگان چهارراه تربیت بدنی تا پارک ساحلی این شهرستان را پیمودند.

این کار به همت هیئت ورزش های همگانی و هیئت کوهنوردی شهرستان بافت به مناسبت هفته سلامت مردان برگزار شد.

 

* یک انتصاب در اداره کل ورزش و جوانان کرمان

مسعود رحیم پور به عنوان مشاور و مدیر حوزه مدیر کل معرفی شد.

طی حکمی از سوی محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مسعود رحیم پور به عنوان مشاور و مدیر حوزه مدیر کل منصوب شد.

وی پیش از این در سمت معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان فعالیت می کرد.

 

* تجلیل تیم فوتسال رسانه ورزش از کاپیتان خود

بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان در جریان تمرین، طی مراسمی از زحمات کاپیتان تیم‌شان که به تازگی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان منصوب شده است، تجلیل کردند.

علی مرادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم حضور یافت.

یادآور می شود: تیم فوتسال رسانه ورزش کرمان از اردیبهشت ماه امسال با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و خانه مطبوعات تمریناتش را به طور منظم آغاز کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان