Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-29@01:11:18 GMT

خط حزب‌الله ۱۲۲؛ پرچمی که برافراشته ماند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۲۸۹

خط حزب‌الله ۱۲۲؛ پرچمی که برافراشته ماند

صدوبیست‌ودومین شماره از نشریه خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «پرچمی که برافراشته ماند»، با موضوع «عدالت، گفتمانی که رهبرانقلاب، سه دهه آن را بر سر دست گرفته است» منتشر شد.به گزارش بلاغ، خط حزب‌الله ۱۲۲؛ پرچمی که برافراشته ماند

صدوبیست‌ودومین شماره از نشریه خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «پرچمی که برافراشته ماند»، با موضوع «عدالت، گفتمانی که رهبرانقلاب، سه دهه آن را بر سر دست گرفته است» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌ خامنه‌ای: صدوبیست‌ودومین شماره از نشریه خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «پرچمی که برافراشته ماند»، با موضوع «عدالت، گفتمانی که رهبرانقلاب، سه دهه آن را بر سر دست گرفته است» منتشر شد. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: پس از این، دولتی که بر سر کار آمد آشکارا شعارش را «عدالت» قرار داده بود. در این دوره رهبر انقلاب، برای جهت‌دهی درست به رویکرد عدالت‌خواهی و مصونیت یافتن آن از آفاتِ گوناگون اقدام کردند: «اگر معنویت نشد، عدالت تبدیل می‌شود به ظاهرسازی و ریاکاری؛ اگر عقلانیت نشد، عدالت اصلاً تحقق پیدا نمی‌کند.» (۱۳۸۷/۰۶/۰۲) این در حالی بود که رهبر انقلاب در اینجا هم صریح و قاطعانه نسبت به روش‌های نادرستی که سعی می‌شد «عدالت‌خواهی» معرفی شوند موضع‌گیری کردند. ردِ افشاگری‌های غیراخلاقی و اثبات‌نشده از مصادیق این «پاسبانی از عدالت و عدالت‌خواهی» بود.

به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب، روز یکشنبه، در دیدار گروهی از مردم آذربایجان شرقی، بیانات مهمی پیرامون کارکردها، اولویت ها، آسیب‌ها و آینده‌ی انقلاب ایراد فرمودند. نظر به اهمیت این دیدار، گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «صاحبان انقلاب بدانند» به این موضوع برای فهم حرکت انقلاب از نگاه رهبر انقلاب پرداخته است.

همچنین این هفته، نشریه خط حزب‌الله در ستون معرفی کتاب به تازه‌ترین اثر منتشرشده توسط انتشارات دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اشاره کرده است. «کتاب عدالت» کتابی برای عدالت‌خواهی در تراز انقلاب اسلامی که به ترسیم چارچوبی روشن ازعدالت و عدالت‌خواهی در اندیشه‌ی رهبر انقلاب پرداخته است.

بت درونت را بشکن، مؤمنین خدمتگاران یکدیگرند، خداوند زن و مرد را اینگونه کنارهم قرار داده است، حصر اقتصادی جوانان را بیدار کرد، این کانون را برای دل‌های مردم نگه دارید و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوبیست‌ودومین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید سید فرید فاطمی تقدیم شده‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نماز‌های جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.   کد مطلب: 350902 مرجع : دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌اخامنه‌ای 

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست

    خط حزب‌الله ۱۲۲؛ پرچمی که برافراشته ماند موگرینی با وزیر خارجه سعودی دیدار کرد ماجرای مصاحبه ظریف با شبکه PBS آمریکا پیام فرمانده سپاه به فرمانده ناجا درخصوص برخورد با دراویش نتانیاهو: برجام ایران را جسورتر کرده است شهادت جوان فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست عفو بین‌الملل خواستار آزادی فوری «نبیل رجب» شد جنگ عربستان علیه یمن وارد مرحله جدیدی شد آدرس غلط برای تغییر مسیر زارعی: می‌خواهند قاسم سلیمانی به ایران بازگردد نمونه‌برداری از بقایای اجساد جان‌باختگان سقوط هواپیما انجام شد ۶ اسفند؛ تعیین تکلیف سؤال از روحانی گزارش کیهان از پشت پرده انتحاری منسوبان فرقه تابنده ۹ صیاد بوشهری از زندان عربستان سعودی آزاد شدند نوبخت: بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بیکار در کشور داریم اردن ازسرگیری روابط با قطر در آینده نزدیک را رد کرد بروکسل امنیتی شد آلیستر برت: دیدار خوبی با عراقچی داشتم نوبخت: جهت‌گیری‌های کلّی بودجه در مجلس تغییر نکرد روسیه بررسی آتش‌بس در سوریه را مشروط کرد  

بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی

خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها

پروژه تخریب ایران و زمان تصمیم بزرگ

احتمال وجود مدیر 3 تابعیتی!

آمار تلفات داعشی‌ها در افغانستان

۱۸ شهید در جدیدترین یورش جنگنده‌های سعودی به یمن

ظریف: اقداماتی که صورت می‌دهند حباب روی آب است

عباس: آماده تبادل اراضی مطابق مرزهای ۶۷ هستیم

زمان نشان دادن مشت آهنین همین حالاست

دومین شب مراسم ایام فاطمیه با حضور رهبر انقلاب

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور رهبر انقلاب + فیلم

 لحظاتی از شعرخوانی طنز آقای سعید سلیمان‌پور درباره آقازاده‌ها را در دیدار شب گذشته جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام در این ویدئو ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها