Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بانه گفت: ۵کیلومتر از جاده‌های محور "بانه ـ سقز" برف‌روبی شد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ استانها کردستان نظرات

انور طاهایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بانه، اظهار داشت: بارش برف در "گردنه خان" مسیر کوهستانی محور "بانه-سقز" از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 4 دستگاه برف‌روب و 10 نفر از نیروهای راهداری بانه مستقر در پایگاه "گردنه خان" از همان ساعات شروع بارش‌ها، اقدام به برف‌روبی 5 کیلومتر از جاده‌های این محور کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بانه تصریح کرد: در "گردنه خان بانه" 10 سانتی‌متر برف باریده و برای برف‌روبی این میزان برف، بیش از 15 تن نمک و ماسه استفاده شد.

طاهایی از هموطنان و رانندگانی که قصد تردد در محور "بانه-سقز" دارند، خواست که حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش نوروزی چشم به راهیم در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،حسنی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه این پویش برای دومن سال متوالی است که در استان اجرا می‌شود گفت: این پویش تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد.

به گفته سرهنگ گوهری رئیس پلیس راه‌های کردستان، انحراف به چپ وسایط نقلیه مهترین علل سوانح رانندگی است.

پایگاه پویش نوروزی چشم به راهیم در کردستان در محور سنندج کرمانشاه جنب فرودگاه سنندج با همکاری راهداری، هلال احمر، پلیس راه و فوریت‌های پزشکی استان اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز پویش نوروزی چشم به راهیم در کردستان
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • پویش سراسری «چشم به راهیم» در تمامی جاده‌ های پر تردد اجرا می‌ شود
  • ساخت ۲۷.۶ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان
  • آغاز طرح نوروزی راهداری در کردستان
  • تردد از گردنه‌های شهرستان کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ
  • سقوط بهمن در گردنه ژالانه کردستان + فیلم
  • سقوط بهمن در گردنه ژالانه کردستان
  • محورهای گردشگری لرستان ارتقا یابد/ ۱۵درصد از وقوع تصادفات در ۶۰ کیلومتر از دوخطه‌ها
  • امکان تردد از گردنه‌های کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ