Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:16:26 GMT

آزادشهر قهرمان مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۷۲۹

آزادشهر قهرمان مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی

گنبدکاووس - ایرنا - تیم کشتی فرنگی شهرستان آزادشهر با کسب 145 امتیاز بر سکوی قهرمانی مسابقات چند جانبه گرامیداشت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر روز پنجشنبه 75 کشتی گیر در رده های سنی نونهالان و خردسالان در قالب 5 تیم به میزبانی شهرستان آزادشهر باهم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر در خصوص این مسابقات گفت: با تلاش هیات کشتی این شهرستان، مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی با شرکت پنج تیم از گرگان، مهترکلاته، علی آباد، خان ببین و آزادشهر به صورت دوستانه و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حاج احمد غلامی اولین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر در سالن انقلاب این شهر برگزار شد.
غلامرضا خداوردی افزود: در پایان این تورنمنت تیم آزادشهر که میزبانی این مسابقات را نیز برعهده داشت با کسب 145 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و پس از آن تیم های مهتر کلاته با 123 و علی آبادکتول با 120 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
رییس هیات کشتی شهرستان آزادشهر نیز گفت: این مسابقات برای بالا بردن سطح آمادگی کشتی گیران نونهال و خردسال و کسب تجربه ورزشکاران برگزار شد.
حسین سلطانی افزود: با مزین نمودن این مسابقات به نام اولین شهید مدافع حرم این شهرستان، سعی در آشنا نمودن نونهالان و خردسالان با روحیه ایثارگری، جوانمردی و شهادت طلبی شهدای گرامی داریم.
وی با اشاره به حضور برخی از مدیران شهرستانی در این مسابقات یادآور شد: حضور مسئولان همچون فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسئولان آزادشهر، روحیه و انگیزه قشر ورزشکار را چند برابر می سازد و قابل تقدیر است.
9433/1860

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

به نقل از ایرنا اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901134

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس